Tuesday 24 June 2014

:: Sihat Mengerjakan haji dan umrah bersama shaklee::

Dalam Shaklee disediakan vitamin-vitamin yang sesuai untuk membantu melancarkan perjalanan ibadah umrah ataupun haji. Iaitu Ostematrix, Nutriferon, Advanced Joint Health Tablet (AHJT) dan Performance Drink (PD). 


Bagaimana SET HAJI SHAKLEE yang asas boleh membantu?


Ostematrix Shaklee

Bertindak untuk membantu mengelakkan kekejangan kaki dan lenguh ke seluruh badan disebabkan kepenatan seharian berjalan ataupun berdiri.

Ostematrix untuk Set Haji dan Umrah

Advanced Joint Health Tablet (AHJT)

Bertindak untuk memberi kesihatan pada sendi-sendi kita terutamanya di bahagian lutut bagi yang telah berusia ataupun yang masih muda. 


AHJT untuk Set Haji dan Umrah

Nutriferon Shaklee

Sangat penting diambil sebagai persediaan untuk mengelak badan daripada ‘terkejut’ dan demam. Bertindak sebagai antibodi pada badan kita dan didatangkan dalam bentuk sachet. Mudah dibawa ke mana-mana dan ditelan.


Nutriferon untuk kuatkan semasa melakukan haji dan umrah

Performance Drink (PD)

Bertindak sebagai menggantikan hidrasi yang berlaku pada badan kita. Pengambilan Performance Drink membantu untuk mengimbangan kandungan air dalam badan dan memastikan badan kekal bertenaga.

Performance Drink untuk masalah hidrasi ketika haji dan umrah



Untuk mencuba produk boleh menghubungi saya di: 

call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA


Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.

No comments: