Thursday 3 July 2014

:: vivix shaklee ::

alhamdulillah..
bulan ni promosi vivix..beli 6 percuma 1..

orang kata produk shaklee mahal..ye ker?..pada pendapat saya itu tanggapan bagi mereka yang sangat berkira untuk mendapatkan kualiti hidup atau tahap kesihatan yang ooptimum..macam selalu saya cakap,duit anda terpulang pada anda..yang nak sihat ,anda...yang rasa sakit pun anda...perlu diingat, dalam hidup ni kita ada pilihan yang kita boleh pilih..jangan terikut2 dengan orang sudah...

ada seorang hamba Allah ni kata kat saya.."ala,aku makan jer apa2 yang ada..ok jer..sihat jer...tak de nak telan suplemen bagai..nak2 shaklee..barang barat..dah le mahal.!!.."..kenapa kena banding2kan cam gitu..apa?..produk lain yang ditelan tu tak de yang dari barat...emmmm..ntah le..org kalau dah tak suka,mesti nk buruk2 sesuatu tu yang kadang2 ayat dikeluarkan tu satu penyataan yang 'bodo' bagi saya...klu yer pun tak suka sesuatu produk carilah sebb yang kukuh mengapa anda tidak menyukaiinya...atau lebih baik berdiam dan berlalu jer...kn??..

apa2 pun saya cuma nak war2 kn promosi vivik beli 6 percuma 1





Untuk mencuba produk boleh menghubungi saya di: 

call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA


Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.


No comments: