Wednesday 11 June 2014

:: Gangguan Jantung ::


obat darah tinggi alami


Percakaran sama ada melibatkan suami isteri meninggikan risiko serangan penyakit kardiovaskular. Bukan itu sahaja, kajian oleh penyelidik British mendapati selain kemurungan dan tabiat merokok, hubungan kekeluargaan yang negatif juga berada pada senarai ketiga merangsang masalah koronari.







Ini kerana kuasa daripada hubungan yang negatif mengaktifkan emosi kebimbangan dan kemurungan serta efek-efek psikologi. Akibatnya, mereka reaktif terhadap stress menyebabkan jantung terpaksa bekerja lebih keras.



Berikut adalah antara suplemen di pasaran yang boleh anda amalkan untuk mengelak atau jika mempunyai tanda2 sakit jantung , untuk dicuba..

ianya terbukti berkesan dan selamat untuk dimakan.
in sha Allah dengan izin Nya







Untuk mencuba produk boleh menghubungi saya di: 


call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA



Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARITidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.


Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut

No comments: