Monday 9 June 2014

PENGEDAR SHAKLEE PETALING JAYA, TAMAN MEDAN,PANTAI DALAM ::Jana Pendapatan Dengan Shaklee ::




Wanita moden kini menanggung pelbagai beban kewangan. Pada tahap kehidupan tertentu mereka terpaksa menghadapi tanggungjawab kewangan seperti berikut :
  • Ibu bapa yang semakin berusia termasuk mertua
  • Pendidikan anak-anak
  • Perbelanjaan isi rumah
  • Proses penceraian
  • Kematian suami
  • Persaraan
  • Penyakit
  • Kemajuan bisnes sendiri atau kerjaya pilihan
Justeru itu, tiada cara lain kecuali merancang, berdoa, melaksanakan, memantau, rancang, berdoa dan seterusnya.

Pujangga cina confucious mengatakan bahawa, perjalanan seribu batu bermula dengan langkah kanan yang pertama. 

Mari kita sama-sama mengambil langkah yang pertamadalam perjalanan kebebasan kewangan anda. Tidakkira sama ada cuma lulusan sekolah pondok , buta matematik atau hampir muflis..yang penting  "BUAT JER" (kata master saya - MASTER FARAH ALIAS)..



Jika anda berminat untuk bermula langkah pertama ini dengan biz, apa kata anda bersama-sama saya utk bershaklee. Pelbagai kelebihan yang anda perolehi jika menjadi ahli. Antaranya dapat membeli degan diskaun sehingga 20%, kelebiha 3C - cash , car, convention. Jika anda serius berbiz, group saya sangat aktif dan luar biasa


Masih ada pertanyaan? Hubungi kami


Pertanyaan, konsultasi boleh hubungi saya di:


call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457
Hubungi Zalina

page : ummi muhaimin

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARITidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : taman medan, dato' harun, PJS 2, seri manja, taman sentosa, jln klang lama, angkasapuri, pantai dalam, ppum, um,

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut




 

No comments: