Wednesday 4 June 2014

::: Stok panazzz :::

As salam semua

Berminat untuk dapatkan produk shaklee dengan saya?
Anda blh wasap saya di 016-447 4510



Anda juga mungkin berminat untuk mendapatkan produk shaklee pilihan anda tanpa perlu menunggu lama.. Saya juga menyediakan khidmat COD untuk kawasan-kawasan yang terlibat. Dengan ini anda mampu menjimatkan wang pengeposan sebanyak rm10.

ANTARA KAWASAN COD IALAH
  • taman medan
  • taman dato' harun
  • jalan klang lama
  • PJS 2
  • sri manja - giant
  • angkasapuri
  • pantai dalam
  • PPUM
  • UM  
Antara produk yang PALING LARIS yang saya sering jual ialah ESP, LECITHIN, ALFALFA, SET PENYUSUAN, SET BERPANTANG, SET KESUBURAN.

konsultasi adalah hak anda yang membeli dgn saya SAHAJA..



Untuk mencuba produk boleh menghubungi saya di:
call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457
add fb saya :  www.facebook.com/zalina.nina untuk chatting secara langsung dengan saya
klik like di Fanpage saya : www.facebook.com/pages/Ummi-Muhaimin untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA


Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.
Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut. 
 


No comments: