Wednesday 11 June 2014

:: Kadar Internet Lembap Penyebab Stress ::



Berdasarkan kajian Social Issues Researsh Center di Oxford, United Kingdom, salah satu pwnyebab stress kepada pekerja adalah masalah penyambungan jalur lebar yang lembap dan tidak selancar di dunia maya untuk kepentingan dunia pekerjaan. 


Penyambungan jalur lebar yang lembap ini, dapat meningkatkan kadar denyut jantung dan kadar perpeluhan yang tinggi. 


Jadi, daripada membebel tentang kelembapan internet, lebih baik tinggalkan sebentar meja kerja di waktu komputer memerlukan masa yang lama untuk upload laman sesawang yang anda perlukan.


Untuk mencuba produk boleh menghubungi saya di: 


call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA



Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARITidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.


Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut

No comments: