Tuesday 10 June 2014

PENGEDAR SHAKLEE PETALING JAYA, TAMAN MEDAN,PANTAI DALAM:: Bagaimana Menjadi Pengedar Shaklee::

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee


Anda boleh mendaftar dengan 2 cara iaitu sama ada:
  • Membayar yuran pendaftaran sebagai ahli Shaklee sejumlah RM65 (Starter Kit) + RM10 (Postage) = RM75.00 (Semenanjung) atau RM65 (Starter Kit) + RM20 (Postage) = RM85.00 (Sabah/Sarawak).
  • ATAU membeli barangan Shaklee melebihi 200 points/mata iaitu lebih kurang RM680.00 (Semenanjung) atau RM850.00 (Malaysia Barat).
Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya (923481 - Zalina Pandak Aziz) sebagai sponsor/upline.



Yuran keahlian Shaklee



Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 semenanjung dan rm20 untuk sabah sarawak. untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Jumlahnya ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch).



Tak Perlu Maintain point dalam Shaklee



Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase



Tak Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?



Benar, tak perlu maintain point atau ada pembelian.



Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?


Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID 923481 saya sekiranya anda berhasrat untuk bersama2 dengan saya (satu hari nanti ke) dalam bisnes Shaklee online or offline.



Apa maklumat yang diperlukan untuk pendaftaran?
 

  1. Nama Penuh
  2. No. Kad Pengenalan
  3. Alamat email
  4. Nama Pasangan
  5. No. Kad Pegenalan Pasangan
  6. No. Akaun MBB untuk pembayaran bonus
  7. Alamat Tetap
  8. Alamat Penghantaran (Jika berlainan dari di atas)
  9. Bukti Pembayaran Untuk Pendaftaran (Hubungi saya untuk pembayaran)
Masih ada pertanyaan? Hubungi kami


Pertanyaan, konsultasi boleh hubungi saya di:


call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457
Hubungi Zalina

page : ummi muhaimin


COD : taman medan, dato' harun, PJS 2, seri manja, taman sentosa, jln klang lama, angkasapuri, pantai dalam, ppum, um,

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut

No comments: