Tuesday 10 June 2014

:: Panduan Menjaga Hati ::


Amalkan tasbih, tahmid dan takbir
Inilah petua yang diberikan oleh Rasulullah SAW kepada anaknya Siti Fatimah.




Berdoa
Mohonlah kepadaNya. Ingatlah doa itu senjata bagi orang mukmin.




Sibukkan diri dengan sesuatu
Lakukan aktiviti yang boleh melupakan segala kekusutan seperti perbanyakkan membaca Al-quran, pelbagai bahan bacaan, terlibat dengan aktiviti usrah, kemasyarakatan dan sebagainya.


Luahkan perasaan
Bermacam cara boleh digunakna untuk meluahkan perasaan. Carilah orang yang paling anda percaya ( sebaiknya yang ada pertalian darah atau orang yang arif dalam agama), menulis diari atau cacatan harian, menulis blog dan sebagainya.






Senyum
Apabila berada dalam tekanan, cubalah untuk sentum. Senyumlah di hadapan cermin dan lihatlah diri anda yang sedang tersenyum. Ia mampu menenangkan fikiran dan hati.

Wallahualam.




Untuk mencuba produk boleh menghubungi saya di: 



call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA




Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARITidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.


Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.

No comments: