Monday 21 July 2014

:: israel dan shaklee ::



Bagi anda yang ragu-ragu dan takut untuk menggunakan shaklee akibat tersebarnya tentang shaklee menyokong israel, ini adalah bukti yang menyatakan itu semua tidak benar.

sesungguhnya sebelum menggunakan produk shaklee, saya terebih dahulu mengkaji dan berfikir banyak kali untuk menggunakanya seterusnya menjadi ahli..

Alhamdulillah, shaklee tiada kaitan..dan jika ada pun penyumbang yang menyumbang kepada israel adalah dari individu perseorangan. Sama seperti sy menyumbang kepada baitumal, dengan menggunakan duit bonus saya. Jadi duit bonus yang shaklee bagi setiap tengah bulan adalah hak ahli tersebut untuk menyumbang kepada mana2 badan yang dia pilih.

pokok utamanya adalah, JIKA KITA BERDUIT KITA MAMPU MENYUMBANG samada utk menegakkan agama islam atau menjatuhkan agama islam..

suka saya berkongsi dengan anda semua kisah tersebut..
perkongsian dari group wasap shaklee saya.

" Mari saya kongsikan.. mungkin ramai yg tak tahu kisah Saiyyidina Uthman membeli perigi  untuk umat Islam.. beli dari Yahudi okey.. bukan saje2 bli..tapi sebab tu satu2nya sumber air yg ada tapi dijual pada harga yg sangat tinggi.. kalau org biasa tak mampu nak beli...jadi untuk meringankan beban kaum Muhajirin. ..Saiyyidina Uthman membelinya dan mendermakan buat umat Islam... nampak tak pointnya.. tu kelebihan berduit... bukan kata haram beli dgn yahudi..tapi tengok pada keadaan... Syukur ada umat Islam yg berduit time tu...
Jadi sekarang ni... mari kita check apa sumbangan kita... sejauh mana kita berusaha nak berubah nasib kita..sejauh mana kita nak jadi org Islam yg berduit....sy tak tahu bagaimana org lain semua.. yg sy tahu..sy yakin apa yg sy buat... i wanna be a billionaire and help peoples... :) ..kerana dlm biz Shaklee.. semua org berpeluang utk menjana income sehingga 6 angka sebulan...bukan saya sorang jer... ianya realiti.. bukan fantasi... tak kenal tak cinta.. tak amal tak rasa... Dan bagi saya.. I have strong faith in what I'm doing now..and the love is getting stronger everyday..
“Hikmah itu adalah barang tinggalan milik orang mukmin, siapa sahaja yang menemuinya, maka dialah yang lebih berhak keatasnya.”

okey, setakat ini sahaja perkongsian saya tentang shaklee dan israel..
Jadi, jika anda tidak tahu punca kebenaranya, semoleknya anda bertanya dan jangan sebarangan menyebarkan perkara yang tidak benar..Mungkin ianya boleh menyebabkan FITNAH dan menjatuhkan orang lain..

wallahualam..

No comments: