Sunday 6 July 2014

:: 6 Tips Mudah Pemakaian Masker ::



1. Masker boleh dioleskan pada wajah dan leher dengan gerakan ke arah keluar atau ke atas, ratakan dan sama tebalnya.

2.  Jangan sampai terkena bahagian sekitat mata dan kulit.

3. Sebelum mengangkat atau membersihkan masker, lembapkan     wajah terlebih dahulu dwngan tuala panas supaya kulit tidak       terasa tertarik.

4. Ketika memakai masker, pastikan anda tidak bersiri,       duduk,atau berjalan-jalan.Usahakan dengan posisi berbaring dan dalam keasaan releks.

5. Tempoh pemakaian masker yang baik ialah di antara 10     hingga 15 minit.

6. Anda juga harus diingatkan supaya jangan sesekali ketawa atau berbual-bual. Tindakan ini hanya akan merosakkan sel- sel permukaan kulit.

Tahukah anda bahawa ESP dan  vitamin E shaklee juga boleh dijadikan masker muka selain dimakan begitu sahaja?..






vitamin E shaklee


VITAMIN E 400IU - SHAKLEE

ANTI PENUAN - Makan 1 kapsul Vitamin E setiap hari membantu melambatkan proses penuan,mengurangkan kedut,garis halus,akne,serta bintik penuan.Ianya juga mampu membaik pulih tekstur kulit,ton muka,dada serta otot peha kita.

MELINDUNGI JANTUNG - Dengan pengambilan harian 800IU Vitamin E untuk jantung yang sihat.Ia mampu melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid,meningkatkan kolestrol HDL,mengurangkan tekanan darah,menghalangg platelet darah dari melekat kedinding arteri dan menghalang ANEMIA HEMOLITIK,penyakit JANTUNG DLL.

ANTI OKSIDAN YANG KUAT - Pengambilan lebih dari 1,200 IU sehari untuk anti-Oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan KANSER ,mengukuhkan sistem imun,menghalang @ melambatkan pertumbuhan TUMOR,mengurangkan kerosakkan akibat radikal bebas.Ianya juga memperbaiki masalah oksidasi - katarak dan masalah kesihatan.

MEMPERTINGKATKAN KEMAMPUAN REPRODUKTIF - Kajian menunujukkan pada tahun 1924,Vit E mampu memulihkan reproduktif.Jika para lelaki mengambil 600IU -800IU Vit E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.

MEMPERBAIKI ARTHRITIS - Mampu meningkatkan keanjalan saluran darah,memperbaiki kitaran darah,merawat bahu kejang,pening,buasir,serta sakit sendi.

MEMPERBAIKI PARUT - Memperbaiki bengkak dan ulser kulit.Boleh dikenakan terus pada tempat yang luka untuk mengurangkan parut.

KELESTARIAN TENAGA - Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih.


Untuk mencuba produk boleh menghubungi saya di: 


call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA



Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARITidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.


Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut

No comments: