Thursday 3 July 2014

:: Rahsia Madu ::



Madu adalah cairan yang kental dan manis ini dihasilkan oleh lebah dengan cara menggumpulkan serbuk sari bunga. Warna, aroma, rasa madu adalah ditentukan oleh jenis bunga yang dihisap oleh lebah.

Di pasaran terdapat aneka madu. Walau bagaimana pun, anda perlu berhari-hati ketika membeli madu kerana ada yang tidak asli lagi kerana dicampurkan dengan gula atau bahan lain.

Manfaat


  • Kandungan utama madu adalah gula (glukosa, fraktosa dan sukrosa) yang bermanfaat sebagai sumber tenaga yang berkesan. Ini kerana gulanya dapat diserap oleh usus.
  • Membantu meningkatkan kekebalan tubuh
  • Selain memberi tenaga, ia juga membantu pembentukan darah dan membantu melancarkan perjalanan darah.
  • Dipercayai dapat membantu mengurangkan masalah pencernaan.

Memilih dan menyimpan
  • Simpan madu dalam bekas tertutup pada suhu bilik.
  • Hindari daripada sinaran matahari secara langsung.
Untuk mencuba produk boleh menghubungi saya di: 

call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA


Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.


No comments: