Thursday 24 July 2014

PENGEDAR SHAKLEE PETALING JAYA, TAMAN MEDAN,PANTAI DALAM :: Dari biasa ke Luar biasa dengan shaklee ::


Saya join shaklee pada awalnye mencari suplemnet untuk anak saya yang sulung pada usia 10bulan tiba2 susu drop. Setelah ada kawan share pengalaman dia ambil shaklee dan berjaya up kn susu, saya masih lagi tak ambil pusing.. Sebab harga masa tu bagi saya sangat mahal.

Namun mengenangkan keadaan anak yang memang memerlukan susu sbb muhaimin tak mau susu formula, saya terjumpa fb kak farah alias . Tapi bukan sebab cara nak upkan susu, tapi sebab kejayaan dia join shaklee, n blh dapat income 6 angka dalam beberapa bulan..hati saya pun terdetik, "eh, join shaklee rupanya blh buat duit"...Jadi saya msg kak farah bagi tau nak join shaklee dgn dia..

Apa jadi dengan masalah susu saya tu??...yer memang saya tak dapat upkan susu saya serta merta dengan ambil shaklee sbb konsep demand n supply saya tak kuat..kenapa????...sebab rupa2nya saya hamil 2bulan..tapi saya tak sedar pun hamil..dan doktor bagi tau, memang tidak menjadi kesalahn ibu hamil menyusukan anak, tapi kes saya sebab ada komplikasi menyebabkan saya tidak pam susu ketika di opis..lama2 susu saya kering sendiri...

Setiap hari, pasti berlinangan air mata saya mengenangkan muhaimin yang tercari2 susu dan meraung bila bg susu formula...sedihhh sgt....ibu2 yang mengalami situasi ni pasti paham perasaan saya..

Bertitik tolak dari kegagalan saya tak dapat menyusukan muhaimin sehingga dua tahun, saya nekad nak guna shaklee dan nak jana income dengan shaklee utk muhaimin, anak yg dalam kandungan (skang dah lahir, zafril) dan merubah kehidupan saya dengan shaklee...
mula2 jaoin shaklee sy angan2 taik ayam jer..ishh,malaslah..lecehlah..susahlah...jadi saya berada digambar yang ke dua...kalaulah dr awal saya join shaklee dan berusaha dan yakin rezki saya dengan shaklee,pasti saya dah berjaya..moralnya..jangan cepat putus asa...

Skang saya nekad, setelah hampir 1thn lebih menggunakn shaklee, saya nekad untuk menjadi LUAR BIASA sehingga mendapat apa yang saya idamkan...apa yang saya ingin berikan kepada anak2 saya..Sudah ramai yang berjaya dengan shaklee (tapi kena kuat usaha, jgn angan2 tahi ayam)..mereka berjaya dengan income 5,6 angka, malahan ada yang 7 angka sebulan..saya pun mahu macam tu..in sha Allah..

kini saya bersama team saya telah mengatur pelbagai strategik untuk berjaya..
jika anda mempunyai impian untuk merubah hidup anda dari biasa2 menjadi luar biasa anda yang saya cari.. Jom join saya untuk menjana side income dengan shaklee.


Masih ada pertanyaan? Hubungi kami


Pertanyaan, konsultasi boleh hubungi saya di:


call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457
Hubungi Zalina

page : ummi muhaimin


COD : taman medan, dato' harun, PJS 2, seri manja, taman sentosa, jln klang lama, angkasapuri, pantai dalam, ppum, um,

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut






No comments: