Tuesday 8 July 2014

:: Kulit Cantik::

kulit cantik

Testimonial Shaklee Vita-C, B Complex, Vita-E, dan Omega Guard:

"Salam semua :)

Saya nak share feedback saya lepas hampir sebulan guna Shaklee vit b complex, vit c dan vit E + omega guard. Mungkin ada yang ckp saya baru 21, so tak perlu makan suplemen tu, ini. Tapi saya sangat concern mengenai kesihatan sebab prevention is better than cure, isn't? :)

Muka saya jenis combination dan acne prone skin terutamanya kat area dahi. Masa PMS memang stress sebab acne banyak kat area dahi. :( tumbuh bukan main subur, nak hilang memang lama pastu ada tinggal parut. Area pipi pulak kering dan bila saya apply medium coverage foundation, jadi tak rata dan lepas 2 3 jam muka jadi tak best dah.

Alhamdulillah dengan izin Allah, tak sangka nampak kesan dalam masa 2 minggu lepas amalkan Shaklee. PMS bulan ni tak keluar jerawat banyak macam sebelom2 ni, setakat 1-2 tu biasalah kan, yeay! kakak2 pun tegur bila saya lepas pakai foundation, muka nampak glowing dan flawless. :) Padahal pakai medium coverage type foundation je.hihi. Tapi akhir2 ni keluar rumah cuma pakai sunblock dan jarang dah pakai foundation kecuali ada special event je. Less is more :)

Gambar kiri masa bulan Feb 2012 dan kanan masa Jun 2012. Mungkin tak banyak changes tapi I’m just sharing :) I’m very happy with my skin now and looking forward to try another Shaklee’s supplements. 


set kulit cantik

B - complex
~ bertujuan untuk menambah pembuatan sel-sel darah
~mencegah kelesuan
~melegakan stress (memastikan sistem saraf berfungsi, sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia)
~mengelakkan/membaiki masalah rambut beruban dan gugur
~baik untuk mata
~mencegah anemia
~meredakan senggugut

Vita-C
~membentuk kolagen
~memperbaiki simptom pendarahan
~meningkatkan imun sistem
~memerangi kanser
~mencantikkan kulit
~memperbaiki insomnia
~mengekalkan kolesterol yang sihat

Vita-E
~melindungi jantung
~mempertingkatkan kemampuan reproduktif
~anti-penuaan
~anti oksidan yang kuat
~kelestarian tenaga
~memperbaiki artritis
~menghalang keguguran janin
~memperbaiki parut


vitamin e

Testimonial Vita E: Bebas Dari Masalah Kulit Berminyak, Jeragat, dan Parut Jerawat!

SEBELUM (kiri):

"This one gambar before makan Vita E. Muka berminyak, berjeragat, bekas jerawat jangan cakaplah..


So lucky to have SHAKLEE. Serious sangat berkesan :) I am happy with my new look."


SELEPAS 6 MINGGU MENGAMALKAN VITA E SHAKLEE (kanan):

"After 1 month and 2 weeks menggunakan Vita E, ini lah hasilnya. Kulit rasa lebih flawless. Sekarang ni dh stat guna Vita E & Vita C. Alhamdulillah. Hasil yg lebih positive. Bekas jerawat dah makin hilang. Thank you my dearie sis Nur Najmah Salleh for introducing me such an awesome product. Dia yg perasan muka saya kusam dan tak berseri dan suggest ambil vit e. Tq tq :-)  


Untuk mencuba produk boleh menghubungi saya di: 


call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA



Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARITidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.


Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut


No comments: