Friday 22 August 2014

:: Vitamin Shaklee Untuk Rambut ::

Vitamin ini adalah vitamin asas yang sememangnya keperluan untuk badan kita. Mari kita lihat bagaimana ia membantu pertumbuhan rambut kita.




Bcompleks

Kandungan biotin dalam bcompleks sangat penting untuk menghasilkan keratin dan Niacin bertindak untuk memperbaiki peredaran darah (iaitu kapilari darah yang berhubung terus dengan folikel)


Zink

Meransang pertumbuhan rambut dengan meningkatkan fungsi sistem immune badan. Juga bertindak untuk mengekalkan rembesan minyak oleh kalenjar.


ESP

Iaitu protein untuk memperbaiki dan memperbaharui sel-sel yang telah mati untuk mengantikan sel-sel yang baru. Untuk mendapatkan sel-sel yang sihat untuk rambut yang sihat.


Syampoo Pro-Sante

Sesuai untuk mereka yang tidak mempunyai masalah rambut yang tidak serius. Iaitu untuk rawatan luaran. Syampu ini juga sesuai untuk masalah kelumur.


Pertanyaan, konsultasi boleh hubungi saya di:


call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457
Hubungi Zalina 


COD : taman medan, dato' harun, PJS 2, seri manja, taman sentosa, jln klang lama, angkasapuri, pantai dalam, ppum, um, 

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.



* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut

No comments: