Tuesday 26 August 2014

:: Gaji untuk shaklee ::



Yahoo!!..dah gaji..alhamdulillah..dapatlah saya restock barang2 shaklee untuk cust shaklee kesayangan saya...alhamdulillah, saya gemar melakukan part time biz shaklee..setiap tengah bulan saya dapat bonus, yang mana dengan duit poket ni saya guna untuk keperluan harian sebelum menunggu gaji..dan dengan duit poket extra ni saya dapat membeli mainan untuk anak2 saya dikala tengah bulan...syukur sangat2..dengan duit poket tengah bulan ni juga saya dapat bercuti ditengah2 bulan tanpa dirancang..syukur sangat2..

sesiapa nak merasai apa yang saya sudah rasai ini jom wsap saya 016-447 4510..tak sukar..yang menjadi sukar jika kita terlalu meletakan kesukaran itu pada tahap yang pertama..tak cuba mana nak tau kan..dulu pun saya anggap biz shaklee ni tak ok,..tapi bila dah tau step, alhamdulillah..ianya semakin menyeronokkan,..syukur sangat2..


nak berjaya kena ada usaha yang konsisten dan semangat yang kental..jangan ingat join hari ni esok . lusa dah boleh senang..ini bukan skim cepat kaya ok!...


jadi pada anda yang serius nak buat duit dengan shaklee jom lah..memang anda akan puas hati...dulu saya hnya join shaklee sbb produknyer yang bagus..dan tak terfikirpun nak terjebak biz shaklee, tapi bila ada yang mencari saya utuk membeli produk shaklee, tanpa diduga akaun saya ada bonus dari shaklee..oh, baru saya faham...apa yang saya faham?...nak tau wsap saya!..


apa2 pun saya suka produk shaklee...sbb ia selamat, halal dan berkesan!..




Pertanyaan, konsultasi boleh hubungi saya di:


call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457
Hubungi Zalina 


COD : taman medan, dato' harun, PJS 2, seri manja, taman sentosa, jln klang lama, angkasapuri, pantai dalam, ppum, um, 

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut

No comments: