Sunday 3 August 2014

:: Promosi Ogos - GLA Shaklee ::

Promosi Ogos 2014: GLA Shaklee

Tadaaaa...promosi hebat bulan ogos 2014 ni adalah GLA shaklee..bagi kaum wanita memang dinanti-nantikan...dan saya nak bgtau juga, gla shaklee adalah salah satu hot item yang saya jual. Sebab ia memang banyak kegunaan bagi kaum wanita (kerana pelanggan saya kebanyakan terdiri dari kaum wanita).

Alhamdulillah, ramai yang dah beli gla ngn saya dan mereka berpuas hati. Malahan ada yang sudah 4 kali repeat oder dengan saya..ni pun dia dah booking 2 botol terus (hatinya belum tergerak nak join ahli, sebab sangat berpuas hati membeli dengan saya)..

Kepada anda yang masih tak tau apa itu gla shaklee, ni saya kongsikan info..jika berminat boleh membeli dengan saya kerana servis saya tip top..

Apakah itu GLA?
 GLA adalah Gamma-Linolenic Acid iaitu bahan binaan bagi prostaglandin.  

Siapakah yang memerlukan GLA? 
GLA diperlukan oleh golongan wanita yang mengalami pre-menstrual syndrome atau PMS. 

Selain itu bagus untuk dicadangakan kepada pengidap arthritis rheumatoid dan juga yang mengalami eczema.Selain itu, yang mengidap kencing manis serta mereka yang bimbang lebihan berat badan.


Secara ringkasnya GLA ini adalah untuk:


1. Kesuburan ataupun ingin hamil

    Iaitu kandungan asid linolenik membantu untuk hasilkan cecair yang berwarna putih
    untuk kesuburan wanita apabila tiba masa ovulasi.


2. Mengurangkan senggugut ketika datang bulan

    GLA boleh dibantu bersama ostematrix untuk wanita yang menghadapi sengugut ketika
    datang bulan.


3. Mencantikkan kulit

    GLA mengandungi Vitamin E iaitu bertindak sebagai antioksida di dalam badan kita.
    Dengan itu, secara tidak langsung GLA mencantikkkan kulit jika diambil secara
    konsisten.


4. Menggalakkan kesihatan jantung

    GLA sangat bagus jika diambil bersama-sama Omega Guard Shaklee kerana ia akan
    membantu untuk kesihatan jantung. Kandungan Omega 6 yang membantu jantung
    lebih sihat. Maklumlah kan penyakit jantung menyerang secara diam-diam kan.
    Pencegahan awal digalakkan.


5. Melambatkan penuan

    Pengambilan GLA konsisten boleh buatkan anda awet muda. Malah boleh untuk
    hilang jeragat di muka.

Ini antara 5 sebab utama anda wajib memiliki GLA. Saya sendiri sangat suka GLA. Bukan setakat untuk kesuburan ataupun untuk sakit jantung malah GLA akan memberi banyak sangat manfaat baik dari dalaman mahupun luaran badan.

Anda boleh lihat pengguna-pengguna Shaklee yang telah berpuas hati dengan GLA yang banyak membantu. 

Jom dapatkan sebotol GLA dengan saya iaitu RM91 tetapi untuk harga istimewa terus hubungi saya. :)








TUNGGU DULU..!!!!..jika anda rasa mahal boleh join ahli dengan saya...apa kelebihannya???...BANYAK!!!...harga set berpantang lagi jimat...JIMAT BANYAK TAU!!

Pertanyaan, konsultasi boleh hubungi saya di:



call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457
Hubungi Zalina 




COD : taman medan, dato' harun, PJS 2, seri manja, taman sentosa, jln klang lama, angkasapuri, pantai dalam, ppum, um, 

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.



* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut





No comments: