Sunday 3 August 2014

:: PENGEDAR SET BERPANTANG SHAKLEE TAMAN MEDAN & PANTAI DALAM :Set Hamil dan bersalin Shaklee ::

Alhamdulillah, semakin ramai ibu- ibu dan bakal-bakal ibu yang sedari awal menanam azam untuk menyusukan anak mereka sendiri setelah menyedari akan kebaikan dan kepentingan susu ibu untuk tumbesaran anak yang sempurna.

Namun pengalaman menjadikan ada ibu2 berputus asa setelah mengalami kegagalan memberikan susu ibu pada anak yang pertama menyebabkan mereka tidak mahu mengambil risiko buat anak yang kedua..

Ini berbeza dengan saya..kegagalan menyusukan anak pertama lengkap sehingga 2 tahun telah mematangkan pemikiran saya untuk meningkatkan lagi ilmu alam penyusuan dengan beralih arah mencuba shaklee sedari awal kandungan berusia 2bulan dengan memakan set asa kehamilan iaitu VITALEA, B COMPLEX DAN VITAMIN C SHAKLEE.Terus terang saya katakan sepanjang kehamilan anak kedua, saya tidak makan ubat yang hospital dan klinik berikan kerana sepenuhnya saya mengambil suplemen shaklee.




Selepas kandungan masuk 3,4 bulan saya menambah dengan ESP SHAKLEE..Syukur, saya memang merasai perbezaan dengan anak pertama yang terpaksa menahan loya sehingga bersalin.Namun dengan pengambilan set asas hamil shaklee tiada loya fan morning sickness yang menyesakkan..alhamdulillah.


Setelah masuk usia kandungan 5 bulan saya tambah OMEGAGUARD DAN OSTEMATRIX SHAKLEE,tetapi stop omega pada usia kandungan 7bulan...ingin tahu kenapa?...nanti saya ceritakan..alhamdulillah, saya mampu dukung anak yang pertama, naik, tangga turun tangga ke rumah pengasuh,tiada kena simpul biawak ketika malam2 hari dan pendek kata badan bertenaga..memang teruja..





Kini lengkaplah sudah set kehamilan saya bersama SHAKLEE semasa mengandungkan zafril.

Hasil dan pengalaman yang saya rasai sepanjang menggunakan set ini sendiri ialah

  • Kurang mengalami alahan dan morning sickness berbanding anak pertama yang lembik sehingga bersalin
  • Hb semasa mengansung cantik jer..11,12 jer bacaannyer.
  • Bertenaga kerana masih mampu dukung anak sulung yang berusia 1thn++ ketika mengandung 7,8 bulan
  • Tidak alami simpul mengkarung atau simpul biawak
  • Tidak berasa stress dan lesu
  • Kulit muka tidak pucat lesi
  • Alhamdulillah, simptom demam kurang
  • Mampu uruskan anak dan keluarga walaupun sarat mengandung
  • Syukur, sangat mudah bersalin
ASelepas bersalin
  • Anak yang lahir putih gebu,kulit bersih dan sihat
  • Susu mencukupi,malahan pekat sehingga anak muntah susu dan trpaksa stop sementara ambil esp
  • Badan bertenaga dan tak rasa seperti berpantang
  • Tiada stress akibat mengususkan anak kerana anak tidur lena malam hari
  • Alhamdulillah, start pam susu untuk buat stok seawal 2minggu selepas bersalin dan hasilnya terpaksa beli deep freezer.
Tadi saya bagitau nak cerita kenapa stop omega ketika usia kandungan 7bulan kn..sebabnyer omega ada ciri2 mencairkan darah, so stop pabila dekat2 nak bersalin takut nanti mesa bersalin darah terlalu cair dan mengalami byk tumpah darah..so, masa brpantang tambah ZINC COMPLEX SHAKLEE je untuk melengkapkan set berpantang shaklee.
Bonusnyer set kehamilan shaklee ni, kalu ada lebih boleh makan semasa berpantang tau para ibu..kan jimat!..disebabkab shaklee ni bukan jamu,memang terus je boleh makan.tak yah tunggu smpai 2 minggu pas bersalin..bestkn!..sebab tu beza ibu2 yang ambil shaklee dengan ibu2 yang guna jamu2 ni..

Jadi, pilihan di tangan anda nak pilih set hamil dan berpantang yang mana.

Kesimpulanya, 90% set kehamilan adalah sama dengan set berpantang.

HARGA SET LENGKAP HAMIL 
  • VITALEA
  • B COMPLEX
  • VITAMIN C
  • ESP
  • OSTEMATRIX (KALSIUM)
  • OMEGA GUARD
Set Lengkap Hamil

HARGA SET LENGKAP BERPANTANG 
  • VITALEA
  • B COMPLEX
  • VITAMIN C
  • ESP
  • OSTEMATRIX (KALSIUM)
  • ZINC COMPLEX


Set Lengkap Berpantang (tiada dalam gambar ostematrix)

HARGA SET ASAS HAMIL
  • VITALEA
  • B COMPLEX
  • VITAMIN C
HARGA SET ASAS BERPANTANG
  • VITALE
  • B COMPLEX
  • VITAMIN C
  • ZINC COMPLEX
TUNGGU DULU..!!!!..jika anda rasa mahal boleh join ahli dengan saya...apa kelebihannya???...BANYAK!!!...harga set berpantang lagi jimat...JIMAT BANYAK TAU!!

Pertanyaan, konsultasi boleh hubungi saya di:



call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457
Hubungi Zalina 




COD : taman medan, dato' harun, PJS 2, seri manja, taman sentosa, jln klang lama, angkasapuri, pantai dalam, ppum, um, 

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.



* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut






No comments: