Friday 29 August 2014

:: SINGKIRKAN LEMAK DENGAN SHAKLEE ::



Lecithin : Memecahkan lemak dan kolesterol dalam badan. Ini yang bestnya, bila makan je, mana-mana lemak yang tidak diingini akan dibuang oleh lecithin ni.

 Alfalfa : Khasiatnya yang membantu melawaskan pembuangan dan mengangkut keluar lelemak yg dipecahkan oleh lecithin. Yang best nya, alfalfa ni menghilangkan keputihan dan merapatkan miss V juga mengelakkan 'kering' ketika bersama.

 Herblax : Agen pencuci usus. Mana-mana saki baki bahan yang tidak diingini pada usus akan dibersihkan. Bukan tu saja, herb-lax ni sangat best sebab boleh mengempiskan perut yg buncit dan membuang lemak2 degil yg tersimpan berkurun lamanya dalam badan kita.

Jadi bila ambil smua skali, anda akan dapat kesan yg lebih optimum.. Berat akan lebih cepat turun..
Konsultasi juga diberikan percuma sepanjang pengambilan set slimming ni..
Harga?? Dah tentu la yg paling best..




✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 016-447 4510 SEKARANG JUGA!!!



✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan


Pertanyaan, konsultasi boleh hubungi saya di:


call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457
Hubungi Zalina



COD : taman medan, dato' harun, PJS 2, seri manja, taman sentosa, jln klang lama, angkasapuri, pantai dalam, ppum, um,

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut

No comments: