Friday 29 August 2014

:: Gebu persis si dara shaklee ::



Shaklee collagen powder adalah suplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4 ribu mg kolagen RSS (sisik ikan merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah.

Kolagen shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1 ribu dalton (berat molekul kolagen disukat dalam dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

7 ramuan utama termasuk ekstrak camelia japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, lactobacillus acidophilus, vitamn C dan vitamin B, digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan dari dalam ke luar.


Manfaat utama

• Semakin kita menua, tubuh kita akan semakin kurang menghasilkan kolagen, mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, disamping kulit yang semakin kendur.

Umur bukalah hanya faktor yang menyebabkan kekurangan kolagen di dalam tubuh kita.

Kerosakan kolagen juga akan dipercepatkan dengan faktor luaran seperti matahari, radikal bebas  di udara, air dan nutrisi, merokok dan lain-lain. Justetu itu, shaklee collagen powder mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut.

•Tampak lebih muda
kolagen juga bermanfaat dalam membantu menguatkanr ambut dan merangsang pertumbuhan semula.
kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat.
kulit akan kurang keting dan elastisiti akan bertambah baik.Kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut.
membantu menghilangkan tanda penuaan .

•Rasa lebih muda
kolagen adalah sama penting untuk tulang seperti juga tulang petlukan kalsium. Kolagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinan tulang menjadi rapuh.
kolagen juga membantu mengutangkan kedakitan dan geseran di sendi.
Baik untuk mata. Kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata dupaya tetap anjal.
Memastikan otak sentiasa sihat. Sel glya membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh kolagen. Adalah penting untuk menentukan agar otak anda mendapat manfaat kolagen agar minda anda tetap berkeadaan baik apabila semakin anda menua.

=====================================================
✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 016-447 4510 SEKARANG JUGA!!!
=====================================================

✉ boleh juga PM/inbox sy.. komen je pn boleh

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan



Pertanyaan, konsultasi boleh hubungi saya di:


call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457
Hubungi Zalina 


COD : taman medan, dato' harun, PJS 2, seri manja, taman sentosa, jln klang lama, angkasapuri, pantai dalam, ppum, um, 

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.



* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut

No comments: