Wednesday 6 August 2014

:: Cantik dengan shaklee ::

Kelebihan Vitamin E Complex Shaklee 
-------------------------------------------------


  •  Vitamin E Complex Shaklee -salah satu antioksidan yang penting dalam pencegahan kanser dan penyakit kardiovaskular.
  • Vitamin E Complex Shaklee - memperbaiki peredaran darah, yang mana perlu untuk memperbaiki tisu dan sangat berguna dalam rawatan "premenstrual syndrome" dan penyakit fibrocystic buah dada.
  • Vitamin E Complex Shaklee - memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan, mengurangkan kesan parut yang diakibatkan oleh sesetengah kecederaan, mengurangkan tekanan darah, membantu dalam pencegahan penyakit katarak, meningkatkan prestasi atlit, dan mengendurkan otot kaki dari kekejangan.
  • Vitamin E Complex Shaklee -  juga boleh meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki. Ia juga mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan di masa yang sama menguatkan dinding kapilari.
  • Vitamin E Complex Shaklee -  menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat, dan membantu mencegah anemia dan "retrolental fibroplasia", sejenis gejala mata yang boleh menjangkiti bayi pramatang.
  • Vitamin E Complex Shaklee -  Mengembalikan kehangatan hubungan intim antara suami isteri terutama yang mengalami kedinginan selepas melahirkan anak.
  • Vitamin E Complex Shaklee -  adalah vitamin untuk kecantikan kerana dipercayai kesan penuaan dan pigmentasi yang berlaku adalah akibat dari radikal bebas dan pengoksidaan sel. Jadi dengan pengambilan anti oksida kita mencegah perkara ini dari berlaku.
  • Vitamin E Complex Shaklee -  mengelak pertumbuhan sel tidak normal.
Antara testimoni pengguna yang berjaya dengan vitamin E shaklee

Testimoni 1:


Testimoni 2:

Testimoni 3 :

Berminat untuk mencuba..hanya RM140 sahaja...TUNGGU!!!...jika anda kata mahal, apa kata join ahli dengan saya untuk mendapatkan HARGA YANG MURAH...jimat tau!!

Pertanyaan, konsultasi boleh hubungi saya di:


call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457
Hubungi Zalina 


COD : taman medan, dato' harun, PJS 2, seri manja, taman sentosa, jln klang lama, angkasapuri, pantai dalam, ppum, um, 

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut

No comments: