Monday 8 June 2015

VIVIX shaklee


Assalamualaikum semua..
Apa khabar?.Harap anda semua sihat disamping keluarga dan orang-orang tersayang.

 So, hari ni ina suka nak share dengan anda semua tentang produk shaklee yang all in one , iaitu VIVIX shaklee. 

Serius, selepas ina dah terjebak menggunakan VIVIX shaklee ni, memang ina dah jatuh hati. Walaupun iannya mahal, namun ia amat berbaloi dinikmati kerana khasiatnya amatlah banyak. Alhamdulillah, ina sangat-sangat berpuas hati. Nak sihat dan cantik, memanglah tak boleh kedekut tau. Ala, yang sihat dan cantik tu pun, bukan orang lain. Kita juga kan??..So, apalah sangat mereward diri sendiri untuk membeli barang mahal sikit, tapi berbaloi kan??

So, kalau ada lagi, pembaca yang tak tau alagi apa yang terkandung dalam VIVIX  shaklee sehingga menyebabkan ianya maha, jom ina nak kongsikan dengan anda info tentang VIVIX shaklee ni. Kandungan yang terdapat dalam VIVIX shaklee adalah terdiri daripada anggur muscadine, merupakan anggur yang satu-satunya mempunyai lebih dari 1 kromosom. Carrot unggu, yang mana merupakan sumber vitamin A yang terbaik. Polygonum Cuspidatum, merupakan sumber resveratrol yang terbaik dan Elderberry. Untuk maklumat lanjut, pembaca boleh melihat paparan di bawah ni tentang kandungan dalam VIVIX shalee ni ok.


Okey, setelah kita mengetahui, kandungan yang terdapat dalam VIVIX shaklee ni, sekarang kita lihat pula individu yang memerlukan VIVIX shaklee ni.

 

Ramai yang telah menggunakan VIVIX shaklee ni tau, dan mereka berpuas hati kerana mendapat hasil yang mereka inginkan, sama ada mencantikkna kulit, meyehatkan tubuh badan, mengatasi masalah merokok, menurunkan berta badan dan sebagainya.
So, jom ikuti testimoni mereka yang telah menggunakan VIVIX shaklee ni.

Testimoni 1 : Berhenti merokok 



Testimoni 2 : Penghidap kanser

 

call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA dan SEKITAR CHERAS.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.

No comments: