Friday 5 June 2015

PROMOSI SHAKLEE JUN 2015

Assalamualaikum semua..

Gembira tau..Kenapa??..Mestilaj ina gembira sebab bulan ni promosi untuk cantik2..Apa yang cantik-cantik tu..kiki..Ala, ni nak bagi tau, bulan Jun ni promosi vitamin untuk cantik. Seperti biasa, shaklee memang akan menawarkan promosi BELI 6 PERCUMA 1 DAN BELI 2 DIKAUN 5%.
So, bulan ni promosi yang shaklee tawarkan ialah VITAMIN C DAN VITAMIN E .
 

 Bukan itu sahaja, PROMOSI PACK YES  juga masih ada sehingga bulan oktober 2015. Apa yer yang bestnya tentang promosi pack YES ni?..Tadaaa..tu dia, anda dapat berjimat dan memborong set-set yang telah disediakan oleh shaklee dengan lebih jimat, tetapi lebih point(untuk dapatkan bonus yang lebih hebat lagi). So, memang untuk sangatlah jika anda membeli dalam set YES ni, sebab anda akan berjimat sehingga 5% kerana setiap set layak mendapat diskaun 5%.

Antara set yang ditawarkan dalam YES pack ni, adalah, SET HAMIL, SET BERPANTANG, SET KESIHATAN VIVIX dan SET SLIM. Untuk tahu vitamin apa yang terkandung dalam setiap set ni, anda boleh melihat paparan di bawah ni.




Okey..menarik bukan..Ha!!..ni lagi menarik, sekiranya anda memang pengguna tegar shaklee, dan dulu tak tertarik nak join shaklee, kini, inilah masa yag tepat anda join shaklee dengan ina, sebab setiap pembelian apa-apa produk anda layak mendapat FREE VITALEA shaklee dengan SYARAT JOIN AHLI. Best sangat tau, join ahli, beli produk, free vitalea. Sekarang je shaklee bagi sempena 100 tahun kewujudan vitalea ni (vitamin TERTUA DUNIA).
  
Jadi, apa tunggu lagi, jika anda memang pengguna setia shaklee, inilah masanya anda sign up member.


call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA dan SEKITAR CHERAS.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.




No comments: