Saturday 6 June 2015

KEISTIMEWAAN SHAKLEE

Assalamualaikum semua.
Hari ni, ina nak share dengan anda semua tentang dunia shaklee. Ramai yang dah mengenali shaklee, dan ramai yang telah mengakui keberkesanan produk shaklee setelah mereka sendiri menggunakknya. Bagi saya mengenali shaklee telah membuka mata saya, betapa pentingnya kesihatan, betapa nikmatnya menjaga kesihatan dan betapa pentingnya kita mengambil makanan tambahan (kecuali kita memang mampu mencukupkan kuantiti vitamin dan mineral dalam setiap diet harian kita). 
So, tagline shaklee , sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa semulajadi. Memang tepat sangat produk shaklee dengan tagline dia. Dengan shaklee, setiap suplemen yang saya amalkan , DENGAN IZIN ALLAH, alhamdulillah sentiasa berkesan. Jik ia berkesan, seestinay ia dari sumber semulajadi,maka kenapa mahu menafikan yang ia =nya selamat. Maka, ramailah individu yang berkata, ooo, patutlah shaklee mahal, semulajadi rupanya. Tapi bagi saya, nilai kesihatan lagi mahal jika dibandingkan membeli vitamin shaklee, dengan niat untuk sihat. Walhualam.
So, jom kita baca fakta tentang shaklee ni yer.

Falsafah Produk Shaklee:
Selama lebih 50 tahun, generasi demi generasi telah bergantung pada Shaklee kerana telah membuat sesuatu yang berbeza dari yang lain iaitu mencipta produk yang SELAMAT dan terbukti BERKESAN.

Misi kami di Shaklee ialah memberikan kehidupan yang lebih baik dan sihat kepada sesiapa sahaja. Kami membantu dengan cara mengeluarkan produk-produk kesihatan yang terunggul dan anda akan rugi sekiranya tidak berkongsi dengan rakan-rakan mengenainya. Setiap produk yang kami keluarkan telah direka cipta untuk memperbaiki taraf kesihatan tanpa kompromi dan tidak merosakkan alam sekitar.

Apabila anda memilih Shaklee, yakinlah dengan tiga perkara – ia sentiasa SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.


MENGAPA SHAKLEE??..
KERANA : 

1. Falsafah Dr Forrest Shaklee telah membimbing syarikat ini selama lebih 50 tahun.

2. Natural Nutrition Company No 1 di Amerika Syarikat.

3. Syarikat pertama di dunia yang memperolehi pensijilan Climate Neutral.

4. Mempunyai lebih 1000 laporan saintifik, 90 daripadanya diterbitkan dalam jurnal saintifik bagi rujukan para saintis.

5. Shaklee mendapat Anugerah EPA Climate Protection.

6. Pasukan ski A.S mendapat 11 pingst emas, 7 pingat perak dan 4 gangsa berbekalkan tenaga daripada nutrisi shaklee.

7. Lebih 80,000 ujian kualiti dijalankan setahun bagi memastikan keberkesanan dan ketulenan.

8. Lebih 350 ujian dijalankan ke atas setiap ramuan baru untuk mengesan bahan pencemaran berbahaya.

9. Lenih $300 juta dilabutkan dalam penyelidikan dan pembanggunan produk.

10. Bahan-bahan semulajadi yang paling halus dan tulen.

11. Produk mesra alam yang benar-benar selamat untuk anda, rumah dan juga bumi.

12. Peneraju dalam pergerakan alam sekitar dengan mengamalkan perniagaan yang mesra alam.


call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA dan SEKITAR CHERAS.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.


No comments: