Wednesday 24 June 2015

ESP KETIKA BERPUASA

Assalamualaikum semua!!!
Selamat berpuasa kepada anda semua.
Alhamdulillah, hari ni dah masuk hari ke 7 kita berpuasa dan ini bermakna kita telah menjalani ibadah puasa selama seminggu.

Sepanjang ina berpuasa kali ni, rasa amat mencabar dengan keadsaan anak yang semakin nak membesar. Pulak tu kedua anak ina adalah lelaki.Kadang-kadang tu tercabar juga iman ni, alahai anak...tapi demi anak, ikutkan jer lah..

So, untuk mengurangkan stress di siang hari, in amalkan B complex ketika bersahur juga..tetapi apa yang paling penting ina mesti ambil ESP untyk pastikan ina sentiasa kekal bertenagan dan cergas sepanjang siang hari ketyika menjalani ibadah puasa. Alhamdulillah..sepanjang hari ketika melakukan tugasan harian , menguruskan keluarga dan anak-anak, ina sentiasa cergas. Moga keadaan ini istiqomah dan terima kasih Allah keranba memberikan kesihatan yang baik buat ina. ESp tu uasah ina jer, tapi yang berikan ina berteanga, yang berikan ina kecergasan, adalah ALLAH swt...

So, ina nak share dengan anda semua, apa kebaikkan dan kelebihan jika kita mengambil ESP ketika bersahur dan berbuka sepanjang bulan puasa ni.

ü Diperbuat daripada kacang soya yang ditanam secara  organik.

ü Kacang soyanya adalah terpilih & non-GMO (non-genetically modified organism).

ü Diproses pada suhu rendah bagi memelihara zat dan khasiat proteinnya (khasiat protein mudah rosak pada suhu tinggi).

ü Dibasuh dengan air dan bukannya alkohol bagi mengekalkan kandungan isoflavonenya.

ü Setiap hidangan ESP adalah bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur dan 12 kali ganda susu (boleh ke kita minum sehingga 12 glass susu sehari?).

ü Mengandungi kesemua 9 asid amino yang penting untuk tubuh badan namun tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan.

ü Rendah lemak & juga rendah bacaan glisemiknya.

üSesuai untuk dijadikan sebahagian menu bersahur dan iftar.

üMembekalkan tenaga berpanjangan, memberi rasa kenyang dengan lebih lama, merangsang penghasilan susu bagi para ibu yang menyusukan walaupun semasa berpuasa.

ü Mencantik dan mencerahkan kulit wajah.

ü Membantu dalam penurunan berat badan secara sihat.


Jadi, ina memang sangatkan galakan anda mengambil ESp di bulan puasa ni, kerana ia bukan sahaja untuk kecergasan untuk menjalankan iabadah puasa, tetapi bonusnya, ian menjadikan kulit anda juga sihat dan cantik juga tau,. So, nanti boleh lah kelihatan cantik juga ketika hari raya nanti, in sha Allah. Jom tengok testimoni cust yang ambil ESP untuk kulit cantik menawan.


 So, apa tunggu lagi...jom dapatkan ESP yang memang hot produk ni dengan saya dengan harga yang hot juga. Bukan hanya untuk kecergasan dan memberikan kulit yang cantik dan gebu, malahan fungsi ESP lebih daripada itu. Apapun ,semuanya Allah yang beri , dan ESP ni asbab sahaja. Yang penting kita usaha dan usaha untuk menjadikan kehidupan kita lebih baik dan bermakna, in sha Allah..aminn..


call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA dan SEKITAR CHERAS.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.






No comments: