Saturday 30 May 2015

zink complex shaklee best!!

Assalamualaikum semua..

Selamat pagi dan selamat bercuti bersama keluarga. Sedar tak sedar hari ni dah 30.5.2015 , Sabtu terakhir untuk bulan ni..Wooowww..cepatnya masa berlalu, dan target ina untuk selangkah naik rank dalam shaklee semakin hampir..Allah huma Yasir, walatu asir bil qoir..permudahkanlah urusan ina...aminn..

so, hari  ni, ina nak kongsi dengan anda semua apa vitamin yang murah di shaklee ni, tapi kebaikkan dan khasiatnya amatlah walahhhhh...besttt..apa dia ek?..tadaaaaa...zinc complex shaklee lah..perempuan, lelaki boleh ambil tau.. Ada orang yang hanya tau zink ni untuk kesuburan bagi kaum lelaki, tapi anda silap sebenarnya.Ia juga boleh diambil bagi ibu dalam pantang untuk proses penyembuhan luka bersalin. Jika anda penghidap kencing manis juga, zink adalah suplemen yang amatttt wajib anda ambil tau.(untuk monsultasi, hanya buat cust kesayangan ina shja).

So, jom kita tengok kebaikkna Zinc Complex ni.


Woooowwwww...besttttt nyerrrrrr...

Ha!!!..Pada anda yang tak tau , zink juga termasuk dalam set penjagaan rambut kerana ia membentuk kolagen untuk pertumbuhan rambut yang sihat dan kuat. Selain itu, zinc juga mampu mengatasi masalah keguguran rambut, mengelakkan rambut bercabang dan membaiki masalah rambut beruban.

Jemput baca testimoni pengguna set penjagaan rambut ni k..





ok, di sini ina senaraikan buat tatapan anda kebaikkan dan khasiat zinc complex shaklee

1. Mengaktifkan 200 jenis enzim 
Zinc berkebolehan menggabung DNA, RNA, dan Protein, seterusnya merangsang regenerasi sel. Ia juga mengaktifkan lebih 200 jenis enzim di dalam badan untuk memelihara metabolisme gigi dan pertumbuhan para remaja.

2. Membentuk Kolagen 
Zinc membantu pembentukan kolagen dan protein untuk pertumbuhan dan perkembangan kulit, kuku dan organ.

3. Memperbaiki Diabeties
Zinc membantu pengeluaran insulin, mengekalkan fungsi insulin, seterusnya memperbaiki Diabeties.

4. Bintik Putih di Kuku
Bintik putih di kuku adalah tanda defisiensi zinc, yang boleh menyebabkan depresi, lemah daya ingatan, mudah sakit, pemulihan luka yang lambat, pembengkakan prostat, anemia, lemah penglihatan atau hilang daya penglihatan.

5. Mempertingkatkan Sistem Imun
Membantu pengeluaran kelenjar thrymus. Kelenjar thrymus mempertingkatkan sistem imun dengan pengeluran T-Cells untuk menentang kanser dan menghalang infeksi penyakit.

6. Mempercepatkan Pemulihan Luka
 Mempercepatkan pemulihan luka dalaman dan luaran, pemulihan selepas pembedahan, memperbaiki alergi dan bintik di kulit.

7. Memperbaiki masalah Prostat
Melindungi kesihatan prostat, memperbaiki dan menyembuh benign prostatomegaly dan keadaan kerap kencing. Kajian menunjukkan pengambilan harian zinc dapat mengurangkan prostatomegaly/pembengkakan prostat dalam kadar 70%.

8. Kemampuan Seks Lelaki
Pengambilan Zinc untuk jangkamasa panjang mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki, impoten, meninggikan kiraan sperma. Zinc secukupnya penting untuk keupayaan seks yang bertenaga.

9. Ovulasi Wanita
Wanita memerlukan Zinc untuk ovulasi. Zinc juga membantu pengucupan uterus dan mengembalikan daya ketahanannya.

10. Memperbaiki Radang Kulit
Kajian menunjukkan pengambilan Zinc sebanyak 4-8 tablet akan memperbaiki radang kulit seperti akne dan jerawat.

11. Mengekalkan Deria Bau
Untuk mengekalkan deria bau yang sihat dan sensetif (rasa dan bau).

ok, besttt kan zink shaklee ni.



call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA dan SEKITAR CHERAS.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.

No comments: