Friday 29 May 2015

CAROTOMAX

Assalamualaikum semua..

Apa khabar mata anda?..Sihat?..Mesti ramai yang tak tau kan, selain untuk kesihatan kulit, jantung, dan sebagainya, shaklee juga ada sesuatu untuk menyihatkan dan menyerikan mata anda..Bukan hnaya nak cantik kulit jer, cantikkan dan penjagaan mata pun sangat-sangat penting juga tau..Bagi ina, jika mata kita tak sihat pun adalah sesuatu masalah yang besar juga tau, sebab segala-gala perlukan mata untuk melihat..Ya Allah, mudahan Allah menjaga mata kita untuk perkara kebaikkan, dan wajib lah kita menjaga amanah Allah ini sebaikknya.

so, dari tadi dok bebel-bebel, apa dia produk shaklee yang berkaitan dengan penjagaan mata tu kan...??...tadaaa....ni dia, CarotoMax shaklee lah..Ok, sekarang ina kongsikan dengan anda semua apa yang bestnya tentang carotoMax ni. Kalau siapa yang dah pernah beli, botolnya kecik molek jer..soooo cute tau..Ia adalah vitamin yang sangat tinggi antioksidan tau, so sekaligus baik untuk penjagaan kulit muka juga..woooowww, 2 in 1 kan, sihat mata, sihat kulit.

so, kat sini, ina senaraikan kebaikkan carotoMax ni




So, sekarang kita tengok pula, apa kandungan corotoMax ni yer...



woooo..memang terhasil daripada bahan-bahan yang tinggi antioksidan kan...

ok, sekarang jom lihat apa kata mereka yang telah menggunakan carotoMax ni..dan semesstinya, rata-rata mereka memberikan impak yang positif dan mereka mat berpuas hati.

Testimoni 1 :



Testimoni 2 :




Testimoni 3 :



So, apa tunggu lagi..jom dapatkan sebotol carotoMax dengan harga yang sangat istimewa dari saya.Kelebihan kalau ambil carotoMax ni bukan hanya mata jer cantik dan sihat, tapi anda bakal mendapat kulit muka yang sihat juga, Silaphari bulan, dengan mengamalkan carotoMax secara konsisten, anda tak perlu pakai spek mata dan tak perlu membazir membeli spek juga. Jadi, aktiviti anda juga tidak terbatas sebab tiada apa yang menghalang wajah anda lagi.


call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA dan SEKITAR CHERAS.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.





No comments: