Thursday 14 May 2015

ESP shaklee Atasi Gastrik

Semua orang sedia maklum ESP shaklee ni tinggi dengan kandungan PROTEIN..

Protein sangat penting untuk kesihatan usus sebab protein membantu pembentukan tisu anggota tubuh badan kita termasuk lah usus.

Protein juga bagus kerana membantu mengelakkan usus luka atau ulser sebab ianya mengandungi mekanisma untuk mempercepatkan penyembuhan luka.

Gastrik ni selalunya jadi bila kita lambat makan. So sometimes usus boleh jadi pedih.Dan bila keadaan berlarutan, lama-lama boleh jadi luka dan ulser.So make sure kepada anda yang memang SUDAH mengalami gastrik, atau nak jaga kesihatan usus anda, ESP ni WAJIB ya!

Antara khasiat lain ESP ialah
  • Membantu menCERAHkan kulit
  • Membantu mereka yang ingin SLIM
  • Membantu mereka yang mempunyai masalah PARUT JERAWAT BERLUBANG
  • Membantu menCANTIKkan kulit wajah
  • Membantu meLICINKAN kulit dan mengGEBUkan kulit
  • Bertindak sebagai MILKBOOSTER terbaik untuk membantu ibu-ibu menyusu


    call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

    untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

    Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

    COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA dan SEKITAR CHERAS.

    Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

    * Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.

No comments: