Saturday 18 July 2015

SELAMAT HARI RAYA 2015 BERSAMA SHAKLEE

Assalamualaikum semua..SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..ampun maaf dipinta jika ada terkasar bahasa, terguris jiwa.Alhamdulillah, hari ni dah raya ke 2..syurkur Ya Allah..


Alhamdulillah, tahun ni ina beraya di kampung sendiri, maksudnya, tahun ni turn beraya di rumah ina. Namun dah jadi trend kami, kalau tahun ni beraya di rumah ina, selepas selesai sesi salam di rumah ina, kami akan pergi beraya di rumah suami ina juga pada hari raya pertama tu, begitu juga sebaliknya. Sebab jarak antara rumah ina dan suami dekat jer, ina di bota perak, suami pula di ipoh perak juga..

Alhamdulillah, tahun ni seperti yang ina janjikan , raya pertama ina nak buat juadah utama laksa sarawak, dan memang jadi. Ramai yang kata sedap, sebab laksa sarawak ni jarang-jarang ada di semenanjung, nak-nak di kampung-kampung dan di pagi raya kan,So, inilah kelainan raya ina kali ni.

Tapi, AWAS tau, laksa sarawak ni, kuahnya berasakan santan juga..adoiii..kalau dah santan tu, mestilah ada lemak, klu ada lemak adkan menyebabkan kolestrol dan sebagainya. Itu belum lagi kita makan lemak, rendang, dan makanan2 manis yang lainkan. Jadi, ina akn standby OMEGA, LECITHIN, ALFALFA,HERBLAX untuk pecahkan lemak2 ni seterusnya buangkan ia.

Semua yang ina senaraikan tu ada dalam SET SLIMMING SHAKLEE tau..set ni memang sesuai ambil ketika raya dan selepas raya..so, jom kita lihat apa yang boleh dilakukan oleh vitamin-vitamin dalam set slim ni.



1. LECHITIN & OMEGA GUARD (Bakar lemak.🔥🔥)

Lechitin- membantu mnegimulsikan lemak dengan cara memecahkan molekul lemak kepada yang lebih kecil dan mengelakkannya di serap masuk kedalam dinding salur darah di usus.

Omega bertindak untuk membakar lemak berlebihan yang tidak diperlukan badan.

Selamat untuk diambil oleh sesiapa sahaja termasuk ibu menyusu.

2. Alfalfa & Herblax (BUANG)💩💩

Dalam Slimming Set Shaklee, kedua-duanya membantu membuang toksinkeluar dari badan. Dalam mana-mana program diet, anda mesti DETOKS dahulu sebab toksin akan menghalang badan anda dari menyerap khasiat baik dari supplement mahupun diet harian

Toksin juga salah satu punca kenapa anda gagal turunkan berat badan walaupun telah berdiet.

Walaupun sesiapa sahaja boleh ambil alfalfa dan herblax, namun alfalfa lebih sesuai untuk ibu menyusu manakala herblax untuk sesiapa sahaja.

3. Cinch & ESP (BINA)💪💪

Cinch dan ESP dalam Slimming Set Shaklee berfungsi sebagai protein shake yang bertujuan untuk membina otot bagi meningkatkan pembakaran lemak dalam badan dan paling penting untuk elakkan badan menggeleber.

Sebagai protein shake, Cinch dan ESP juga memberi rasa kenyang yang berpanjangan dan secara tidak langsung mengawal nafsu makan. Ya lah.. dah kenyang mesti tak rasa nak makan kan??

So, apa tunggu lagi?..anda mesti menggunakan set slim ni tau semasa berhati raya ni dan selepas hari raya juga untuk mendapatkan berat badan ya g ideal dan tidak naik mendadak akibat tetlampau setonok makan ketika raya ni. Nanti bila kembali bertugas, takut anda menjadi bahan oleh takan sekerja dek kenaikkan berat anda yang mendadak. Kan rosak misi kurus anda semasa puasa yang lalu. So, kekalkan misi kurus anda sepanjang masa dengan set slimming shaklee ni, yang in sha Allah tidak akan menghampakan anda semua.

Yang penting ketika proses untuk menurunkan berat badan ini dilakukan, anda pun perlulah istiqomah dan bersungguh-sungguh untuk kurus juga. Tapi jangan risau, jika anda beli set slimming ni dengan ina, ina akan berikan tip2 untuk kurus dan cara pengambilan vitamin-vitamin ni dengan betul.

Jadi hubungi ina segera

call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA dan SEKITAR CHERAS.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.




No comments: