Wednesday 29 July 2015

KISAH JATUH CINTA INA DENGAN SHAKLEE


 

Ini anak sulung ina..KHAIRUR ASYRAF MUHAIMIN..masa ni usia dia baru 8bulan lebih...tengoklah betapa montelnya muhaimin..

Namun muhaiminin BUKANLAH BABY SHAKLEE, kerana semasa anak sulung, ina tak kenal pun shaklee, tak tau pun shaklee, walaupun sebenarnya shaklee dah bertapak di malaysia HAMPIR 20TAHUN dan ia dah bertapak hampir 60TAHUN++ bertahan (kesiankan!! ina kenal shaklee thun awal thn 2012).

Sebab ina dan muhaimin terjebak dengan shaklee adalah gara2 mengoder SET PENYUSUAN BAJET jer pon iaitu SETONG ESP dan SEBOTOL ALFALFA..serius, waktu ina sangat terkejut apabila diberitahu harganya...SANGAT MAHAL tau...tapi disebabkan ina YAKIN ia mampu memberi apa yang ina inginkan (masalah susu drop), ina rela membelinya..

Alhamdulillah, hasil yang ina dapat selepas menggunakan set penyusuan ni, kulit muhaimin dari BERBINTIK-BINTIK KEMBALI LICIN, kulit muhaimin GELAP bertukar MENJADI CERAH..ya Allah, bersyukur sangat,..dan paling ina perasan SUSU SEMAKIN MENINGKAT..Alhamdulillah...

Tapi penhalamn indah ni tak lama...sebab apa ?..nanti ina kongsikan next post ina..




call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA dan SEKITAR CHERAS.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.

No comments: