Thursday 9 July 2015

KENALI VIVIX SHAKLEE

Assalamualaikum semua..
alhamdulillah, kita masih lagi diberikan nikmat umur untuk menjalankan tanggungjawab dan kewajipan kita di atas muka bumi Allah ni. Kadang-kadang, ina terfikir juga, apakah aku lakukan hari ini adalah itu yang Allah inginkan?..apakah yang aku lakukan ini adalah betul?..adakah ini yang aku mahukan?..dan macam-macam lagi lah!..naluri manusia kan,memang macm tu, ingin jadi yang terbaik!..dan ini juga ke arah itu, keran ina ingin menjadi yang terbaik untuk anak-anak dan keluarga..siapa tak sayangkan keluarga kan?..

Okey, sebut tentang keluarga dan sayangkan keluarga, so ina nak kongsi dengan anda semua suplemen untuk ibu dan ayah kita. semua orang sedia maklum kan, yang produk shaklee kebanyakkanya ada berbentuk pil, jadi agak payah sikit jika ibu, bapa kita yang telah berumur atau anak-anak kita yang masih kecil untuk menelannyakan.Bukan golongan ini jer yang mempunyai kesukaran untuk menelan pil-pil shaklee, tp ada juga ina terima komplen dari golongan muda bekia pun bagitau, kak susahlah nak telan bitamin C ni, besar sangatlah, rasa nak termuntah, ada juga yang bagitau, rasa tercekik dan macam-macam lagilah.. Tapi, ina beri solusi cara memakannya, tanpa rasa demikian.Alhamdulillah, kini mereka ok je nak telan vitamin C yang besar tu..besar-besar pun, ia adalah vitamin C yang terbaik tau..

So, solusi untuk ibu ayah kita yang susah nak telah pil banyak2 ni, ina sugestkan tonik ajaib  VIVIX shaklee. Ina gerenti, mesti mereka akan suka dan akan suka dan akan suka dengan vivix shaklee ni. Ina sendiri dah mula jatuh cinta dengan vivix shaklee ni dan kalau boleh tak nak ambil yang lain dah,kiki..tapi, ina masih mengekalkan pengambilan suplemen yang lain juga walaupun dah mula consume vivix shaklee.memang menyesal tau...menyesal sungguh-sungguh tak consume vivix dari awal..kikiki..

vivix shaklee ni memang the best produk shaklee tau, dan sesiapa yang dah terjebak dengan vivix shaklee, awas..anda mungkin akan sengsara jika tak ambil vivix shaklee ni..tapi jangan lah risau oula, ia tak lah sampai gian atau ketagih pula,  kerana ia bukanlah dadah kan..adoiii..mengarut pula..ok, ina share dengan anda apa yang terkandung dalam vivix shaklee swhingga menjadikan ianya TONIK AJAIB.



Vivix adalah minuman campuran botani yang mengandungi Anggur Muskat, Elderberi, Polygonum Cuspidatum dan Lobak Ungu yang kaya dengan POLIFENOL.

POLIFENOL adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

BAHAN2 UTAMA VIVIX: .

1) Anggur muskat (Muscadine grape)
Anggur ini dikenali sebagai 'anggur nombor satu' di Amerika, kerana kebaikannya yg boleh membuatkan kulit bertambah muda serta memberi kesihatan berpanjangan.
Sumber terbaik antioksidan dan mempunyai ciri antiradang.
Jika dibandingkan dengan anggur lain, ia mempunyai 40 kali ganda lebih polifenol yg terdapat dalam red wine yg terbukti berfaedah untuk kesihatan kardiovaskular, menurunkan tahap gula dalam darah selain melambatkan proses penuaan.

2) Elderberi
Ialah tumbuhan lasak tanah lembap di sepanjang tepi jalan dan sungai hanya di Eropah dan Amerika Utara.
Ia sudah digunakan sekian lama dlm perubatan tradisional bagi mengubati asma, sembelit, arthritis dan selesema.
Merupakan antioksidan yang kuat dan melindungi sel daripada kerosakan yg disebabkan toksin, diet tak seimbang, tekanan.

3) Polygonum cuspidatum
Sejenis pokok saka terbesar di Asia.
Sumber semulajadi resveratrol sama seperti yang terdapat pada kulit dan biji anggur merah.
Selalu terdapat di dalam kebanyakan produk antipenuaan kerana kandungan resveratrol membantu memperlahankan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah dan mengurangkan lebihan lemak yang tidak diperlukan.

4) Lobak ungu
Sumber vitamin A terbaik, mengandungi fitokimia yg mengandungi antioksidan, antibakteria, antiradang penyakit serta mengurangkan risiko penyakit jantung.

ok, sekarang ina nak kongsikan dengan anda semua, 2 testimoni yang hebat setelah menggunakan vivix shaklee untuk mengatasi masalah kesihatan mereka. 2 masalah yang berbeza, tapi menggunakan 1 solusi, iaitu. pengambilan VIVIX SHAKLEE.

Testimoni 1 : Masalah diabetis 

Testimoni 2 : Masalah merokok



Jadi, jika anda sayangkan orang-orang disekeliling anda, anda MESTI dapatkan sebotol vivix shaklee ni untuk mereka, untuk kesihatan mereka, untuk kebahgiaan mereka, untuk kasih sayang mereka dan untuk keperihatinan anda kepada mereka supaya anda mampu mengurangkan derita mereka. Lagipun sempena promosi shaklee ni, ina nak bagi murah-murah je dekat anda supaya anda tidak terasa terbeban.

in sha Allah, next entry, ina akan kongsikan lagi kebaikkan VIVIX shaklee ni, dan banyak lagi keajaiban yangg telah dicipta oleh VIVIX shaklee ni DENGAN IZIN ALLAH. Kita sebagai hambaNya perlu ikhtiar dan menjadi kewajipan kita memberikan dan menjaga amanah Allah, yakni diri kita sendiri.

jika anda berminat nak oder VIVIX shaklee ni, boleh lah menghubungi ina.

call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA dan SEKITAR CHERAS.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.

No comments: