Saturday 4 July 2015

SALAM RAMADHAN

Asalamualaikum semua...
Sedar tak sedar kita dah hampir separuh menunaikan ibadah puasa 2015 ni. Sepanjang Ramadhan kali ni, ada sesuatu yang hari ni ina baru sedar..Alhamdulillah, Allah menghadirkan naluri untuk ina berubah agar menjadi yang lebih baik dan syukur kerana Allah memberi ina hidayah dan petunjuk untuk berubah agar menjadi yang lebih baik (biarlah rahsia).. Syukur Ya Allah..

Mulai dari hari ni, ina berazam untuk menjalankan biz shaklee ni dengan lebih bersungguh-sungguh, agar hasrat ina untuk menjadi WAHM tercapai. Impian ina, ingin menjadi ibu buat anak-anak ina di rumah. Ina nak berhenti kerja, tetapi bebanan hutang (rumah & kereta) menyebabkan ina terpaksa menanguhkan hasrat tersebut. Tapi, in sha Allah, ina akan berusaha untuk merialisasikan impian itu dengan memberi fokus kepada shaklee. Niat kerana Allah swt..

Ina percaya , Allah Maha Mengetahui dan Maha Kuasa. Dia lebih mengetahui apa yang terbaik buat hamba-hambaNYa ..Jadi, setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya. Jika kini, ina masih belum berjaya, mungkin usaha dan niat ina buat shaklee tidak betul, atau Allah ingin menduga sekuat mana iman ina untuk bersabar menghadapi dugaan dan susahnya untuk menjadikan diri ina orang yang berjaya dalam biz shaklee. Jadi, ina akan terus berusaha  dan terus berusaha dan mohon kepada Allah supaya ina akan berjaya dengan shaklee...aminn..

Jadi, di bulan yang penuh barakha dan mulia ini, harapan ina agar ina terus istiqomah dan terus berusaha untuk memajukan diri dalam shaklee, agar terus istiqomah berubah menjadi muslimah sejati dan terus istiqomah untuk bersungguh-sungguh membantu orang lain dan memajukan umah islam...aminnn..aminn...aminn...

oh ya, buat yang tak tahu lagi, bulan ni shaklee menawarkan 3 item promosi, iaitu,

1. VIVIX SHAKLEE

2. B COMPLEX

3. VITALEA CHILDREN
Jadi, jika anda berminat untuk mendapatkan ketiga-tiga produk shaklee promosi ini pada harga yang amat istimewa, anda boleh menghubungi ina. In sha Allah, ina sedia membantu dan semestinya konsultasi percuma buat anda yang membeli dengan ina..




call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA dan SEKITAR CHERAS.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.

No comments: