Saturday 11 July 2015

CANTIK DENGAN SHAKLEE KETIKA HARI RAYA

Assalamualaikum semua

Sedar tak sedar minggu ni adalah minggu terakhir kita akan menjalani ibadah puasa...Alahmdulillah, syukur kerana telah berjaya sampai ke tahap ini...syukur kerana Allah masih meminjamkan kita nikmat umur untuk menjalani perintahNya dan menanaikan tanggungjawab sebagai hamba Allah.

Takkala kita sibuk menantikan kehadiran Syawal yang mulia, sudah tentulah kita akan menyediakan pelbagai persiapan untuk berhari raya. Kebiasaannya, sebagai ummi, saya akan pastikan persediaan anak-anak diselesaikan terlebih dahulu. Seperti tahun-tahun sebelom ni, ina akan menyediakan sepasang baju melayu lengkap untuk anak-anak, 2 helai kemeja dan 2 helai seluar baru untuk menyambut lebaran nanti. Ina dan suami masing-masing hanya sepasang baju kurung dan baju melayu, sebab yang utama i pagi syawal sahaja kita nak semua baru, hari berikutnya, pakai jer baju yang agak-agak nampak ok di mata..hihihi..

Tapi, apa yang utama sebelom menjelang raya ina akan buat persediaan untuk kulit tampak sihat, licin, gebu, tak de jerawat dan putih. Boleh ke dalam masa seminggu ni nak dapatkan kulit wajah begitu?..eeehhhhhh, tentulah boleh dengan adanya vivix shaklee, collagen powder, vitamin C , vitamin E , ESP dan vitamin lain yang terdapat dalam set kecantikkan shaklee.

Bagaimana ia bertindak?..selain ina makan ikut aturan dan KONSISTEN , ina juga buat masker tau, supaya hasil yang ina dapat lebih lagi. Sempena YES ni ina dah grad promo vivix tau..Anda bila lagi.. Ini adalah untuk persediaan raya juga nanti. 



So, vivix ni ina akan jadikan masker juga..Oh yer, sekarang ni ina memang mengamalkan masker ESP dan Vitamin E. Hasilnya memang kulit jadi licin, lembut, moist, dan gebu tau. Serius, ina memang suka masker Esp dan Vitamin E ni. Klau dulu ina selalu amalkan masker ESP sahaja, tetapi ternyata ESP campur vitamin E lagi besttt tau. Anda juga harus mencubanya.


Jadi, apa tunggu lagi, untuk pemakanan pula, ina akan ambil collagen powder shaklee sebab kolagen shaklee ni dapat menganjalkan semula kulit kita, semakin kita berumur, kolagen dalam badan juga akan berkurangan. Ok, jom ina kongsikan apa lagi kebaiikan kolagen pujaan ramai ni.


16 Fungsi Collagen Powder Shaklee 

1. MENGURANGKAN KEDUTAN dan garis-garis halus
2. MENGECILKAN LIANG ROMA
3. MELEMBAPKAN KULIT dan mengurangkan kekeringan kulit
4. MENCERAHKAN dan menjadikan kulit bersih tanpa jeragat dan pigmantasi
5. Mengembalikan keANJALAN kulit
6. Meningkatkan kekuatan sesendi dan memudahkan pergerakan otot-otot
7. Meningkatkan fungsi organ-organ dalaman yang memerlukan Collagen
8. Menyokong kalsium dalam tubuh dan mengurangkan kesan sakit belakang dan sendi
9. Melembapkan rambut dan memelihara rambut dari bercabang
10. Menguatkan kuku dan menjadikan kuku sihat dan berwarna pink
11. Menegangkan kembali payudara dan punggung
12. Mengurangkan garis halus pada leher
14. Menguatkan gusi anda
15. Memelihara kornea mata anda daripada kering dan cepat letih
16. MENGHILANGKAN lingkaran gelap bawah mata .


Wooowwww, bestkan kolagen shaklee ni..Ina sedia membantu anda untuk mendapatkan harga istimewa..


call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA dan SEKITAR CHERAS.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.



No comments: