Wednesday 22 October 2014

RAHSIA SUSU BADAN BANYAK CARA SAYA

Nak tahu apa rahsia untuk membuat stok susu yang banyak?

1.Konsisten mengepam.Jangan skip waktu mengepam.
2.Konsisten ambil set penyusuan 3m iaitu vitamin shaklee.(Esp,alfalfa,vitamin c,b complex,vitalea & ostematrix)
3.Konsisten minum air masak 3-4liter sehari.

Mudah saja tips yang ingin saya kongsikan kan?Semuanya perlukan konsisten.Ibu2 semua,jangan malas2 ya..

Kenapa shaklee?

1. Susu ibu akan menjadi lebih pekat, lemak dan berkhasiat
2. Susu ibu akan dihasilkan dengan lebih cepat, dengan syarat anda kerap pam setiap 2-3 jam sekali dan minum air yang kuantiti yang banyak
3. Kulit akan menjadi lebih cantik, mulus & berseri
4. Badan akan menjadi lebih bertenaga, tidak mudah letih dan segar sepanjang hari
5.Mengatasi masalah keputihan, merapatkan & keintiman hubungan suami isteri makin bertambah
6. Mengurangkan masalah kulit dan eczema yang dihidapi oleh baby atau ibu
7. Sistem pertahanan badan anda akan meningkat dan baby akan lebih sihat dan kuat serta jarang demana sebab dia mendapat semua khasiat yang diambil oleh ibu melalui susu ibu
8. Membentu semula payudara yang lebih cantik & anjal dengan pengambilan ESP
9. Mengurangkan masalah sakit pinggang, lenguh sendi atau belakang dengan ada kalsium
10. Membantu mengurangkan atau mengawal berat badan dengan alfafa bertindaks sebagai detoks.

Set penyusuan shaklee ada beberapa jenis bergantung kepada bajet anda. Ada juga sesetangah ibu yang hnya mengamalkan alfalfa dan ESP sahaja, tetapi hasilnya tidak menghampakan (ini khas pada ibu yang tiada masalah penyusuan. mereka mengambil ESP dan alfalfa kerana inginkan susu yang pekat dan berkhasiat) dengan syarat abu2 semua pegang konsep demand and supply tau.


Sekadar perkongsian, ini adalah hasil pam saya yang pertama semasa berpantang selepas 2 minggu.
Saya start membuat stok selepas 2 minggu berpantang.
Semasa berpantang, saya mengamalkan Set penyusuan 3M.
4 oz sebelah kiri dan 2oz sebelah kanan(selepas df bby)

Sekadar perkongsian juga, ini adalah hasil saya mengumpul stok 1bulan ketika berpantang di rumah mertua. Syukur, ibu mertua saya mempunyai deep freezer, jadi dapatlah saya tumpang EBM. Klu tak pening juga nak pikir simpan kat mana lepas pam kn..hihihi
Stok EBM saya, ada dalam plastik ada dalam botol.Campur2 sebab tak cukup botol.Dalam plastik ais krim pun ada, asal dapat simpan.hihihi



Ha!..ni pula adalah stok yang saya sengaja buat dalam kuantiti yang sikit untuk ajar anak minum dari botol.Nanti bila nak kerja senang sikit anak dah biasa dengan puting botol. Jangan takut start dari awal, sebab mengikut pengalaman saya, anak pertama saya ajar bila lagi 2 minggu nak turun kerja, Ya Allah, punyalah susah dia nak trima. Jadi yang no 2 ni saya ajar awal2..

jom tengok testimoni ibu yang berjaya menggunakan set 3M ni

Testimoni 1:

Testimoni 2:

Untuk mencuba produk boleh menghubungi saya di:

call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.


Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut


No comments: