Saturday 22 November 2014

ALFALFA SHAKLEE RAJA SEGALA TUMBUHAN

Diperbuat daripada tanaman Alfalfa (Medicago sativa) secara organik di California yang bebas dari pestisid, herbasid dan menggunakan bahan kompos/baja bebas kimia. 

Alfalfa juga dikenali sebagai "Raja Segala Tumbuhan". Medicago Sativa memiliki gred yang paling tinggi di kalangan tumbuhan alfalfa. Tumbuhan ini mengambil masa sekurang-kurangnya 2 tahun untuk membesar dan akarnya boleh mencapai sehingga 20 kaki ke dalam tanah untuk menyerap pelbagai nutrisi. 

Alfalfa Shaklee diperbuat daripada daun yang hanya dituai apabila ia telah mencapai tahap kematangan mutlak. Daun alfafa yang telah matang kaya dengan klorofil. 

Daun-daun ini dikeringkan dengan udara secara semulajadi bagi mengekalkan nutrisi di dalamnya. Manakala bahagian lain yang tidak penting dilupuskan. Kemudian, daun-daun yang telah dikeringkan ini akan dibiarkan menjadi serbuk sebelum dikompreskan menjadi tablet. 

Keseluruhan proses ini dijalankan di bawah pengawasan dan kawalan Shaklee yang sangat ketat.

 Alfalfa Sprout Dari Biji Cambah


Tumbuhan Alfalfa (Gambar Hiasan)

Manfaat Alfalfa Shaklee
- Bengkak
- sakit sendi & arthritis
- ulser
- penyakit perut, masalah kolon, sakit ulu hati
- hernia
- sembab air
- tiada selera makan
- sinus, alahan, hayfever
- gout
- bau badan, kaki busuk, nafas berbau, serta tujuan detoksifikasi.
- merendahkan kolesterol
- anti kuman dan anti bakteria
- athlete foot (kuman air di celah kaki)
- badan lesu dan tidak bertenaga
- detoks hati, usus dan darah
- Juga boleh mengeratkan hubungan suami isteri (>__<)
- Juga boleh digunakan sebagai milk booster untuk ibu2 yang menyusukan anak
- Berkualiti tinggi hasil daripada kawalan ketat pemprosesan daripada proses sumber bahan mentah, sehingga ke produk akhir
- Sumber alfalfa yang ditaman secara organik, bebas dari pestisid, herbisid dan baja kimia
- Hanya daun yang telah matang akan dituai dan dikeringkan dengan udara secara semulajadi untuk mengekalkan khasiatnya, sebelum dikompres menjadi tablet


Testimoni Alfalfa




Stok ready, 
Untuk mencuba produk boleh menghubungi saya di:

call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.

No comments: