Friday 7 November 2014

CERITA TENTANG OMEGA SHAKLEE ATASI MASALAH JANTUNG

Sempena promosi omega guard shaklee pada bulan november ni, molek rasanya saya memperbanyakkan ebtry mengenai omega guard shaklee. 


Ini kerana terdapat ramai lagi di luar sana yang bertanggapan bahawa omega guard shaklee ni hnya untuk kanak-kanak yang menghadapi masalah asma dan ekzema sahaja.

okeys, tangapan itu salah nye para mommy semua. Hari ni nak diceritakan bahawa omega guard juga mempunyai keistimewaan dalam mengurangkan dan menghidari masalah jantung bagi mereka yang memang tiada sakit jantung.

Bagaimana ia dapat membantu?
Jom kita kenali dulu apa itu EPA dan DHA yang terkandung dalam omega guard shaklee ni

Omega-3 terdiri daripada EPA dan DHA. Terdapat pelbagai fungsi EPA dan pelbagai tugas DHA kepada tubuh badan kita.

Fungsi EPA
Mencegah kanser
Mencegah pembekuan darah
Mengawal kadar kolestrol yang berlebihan
Baik untuk pesakit jantung
Menghindar tekanan perasaan
Mencegah penyakit darah tinggi               

Tugas DHA
Mencegah asma
Meningkatkan daya seksual
Mencegah sakit kulit
Mengelakkan kanser payu dara
Mengelak kanser prostat
Menghindar daripada migrain, rasa kebas pada anggota badan
Mengelakkan rasa sejuk pada kaki dan tangan





 Melindungi Jantung Anda*
Omega Guard Shaklee membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.

Membantu Mengurangkan Risiko Penyakit Jantung
Satu penyelidikan yang menyokong fakta tersebut tetapi bukan muktamad menunjukkan bahawa pengambilan asid-asid lemak omega-3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari.
Penyelidikan juga menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal. Tambahan lagi, omega-3 dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.

Ultratulen dan Bergred Farmaseutikal
OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.

Minyak Ikan Terbaik Di Dunia
Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.*

Sumber : Shaklee Malaysia


 Penelitian menunjukkan bahwa Omega 3 dapat mencegah penyakit jantung dan  penyakit lain yang berhubungan dengan jantung. Ini kerana ia dapat menurunkan risiko aritmia (detak jantung yang abnormal) dan juga tekanan darah tinggi.

Menurunkan kadar kolesterol yang tinggi.
Omega 3 sangat baik untuk kesihatan mata dan penglihatan secara umum, kerana Omega 3 merupakan komponen utama dari retinaMembantu mengurangi depresi. Ini mungkin bermanfaat bagi orang-orang yang mengalami depresi ringan.Mengurangi risiko pembekuan darah
Omega 3 memiliki sifat antikoagulan yang mempengaruhi kemampuan trombosit untuk membekukan darah, sehingga peredaran darah menjadi lancar dan juga terhindar dari penyumbatan pembuluh darah yang mengakibatkan strok.



Testimoni 1:

Testimoni 2:


Untuk mencuba produk boleh menghubungi saya di:

call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA.
Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.

No comments: