Saturday 1 November 2014

PUTIH-PUTIH SI BAWANG PUTIH (garlic shaklee)

Petua orang tua-tua, bawang putih ni bagus untuk kesihatan yang mana antara kebaikkannya, bagi ibu yang berpantang selepas bersalin dapat membantu pengeluaran angin dalam badan, mengurangkan tekanan darah tinggi, juga untuk membanyakkan susu. Sungguh masa berpantang dulu kalau mak saya guna bawang putih 3 lawang besar bawang putih mak ulas-ulaskan campur dalam lauk yang mak masak. Memang susu badan banyak sangat masa tu.

Kelebihan yang terdapat pada Garlic Complex keluaran Shaklee adalah Galic Complex diperbuat daripada bawang putih jenis premium yang ditanam secara organik di California, USA diwaktu musim panas dan bebas 100% daripada penggunaan racun perosak.

Pembuatan supplement Garlic Complex dilakukan pada terkawal iaitu pada suhu bilik tanpa haba semata-mata untuk mengekalkan pengaktifan Allicin pada tahap 100%. (tidak semua garlic yang dijual dipasaran mempunyai Allicin aktif. Allicin merupakan sebatian organosulfur yang terkandung dalam bawang putih yang mempunyai kelebihan sebagai antibakteria dan anti kulat, dan mempunyai sifat penyembuh.



Kebaikan Garlic Shaklee

  • Membantu mengekalkan tekanan darah normal dan tahap kolestrol normal.
  • Membantu rawat jangkitan kulit seperti penyakit kaki makan air.
  • Mempunyai anti-darah beku dan anti radang
  • Bersifat antibiotik dan antibakteria semulajadi
  • Menormalkan keseimbangan lipoprotein
  • Memelihara tahap kesihatan mikro organisma penting.
  • Mengurangkan pemendapan atesklerosis dan lemak.
  • Menggabungkan faedah kesihatan bawang dengan faedah antioksidan spesrmint dan rosemary.
  • Membantu melegakan batuk, selsema dan membantu peredaran darah yang baik.
  • Mengawal tekanan darah tinggi. Hasil kajian mendapati Garlic mampu menurunkan tekanan darah tinggi dengan 8 point dengan mengambil 2-4 tablet Garlic Shaklee setiap hari.
  • Detoksifikasi - Garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, Plumbum dan kadmium adalah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah.

Siapakah yang perlukan Garlic Shaklee

Individu yang sering mengalami kembung perut
Individu yang sering mengalami alahan
Individu yang ingin melakukan detoksifikasi
Wanita/lelaki yang ingin menurunkan tahap kolestrol sesuai untuk pesakit jantung.
Pesakit darah tinggi yang nak stabilkan tekanan darah tinggi

Apa perbezaan Garlic Complex Shaklee dengan Garlic lain di pasaran?

Dibuat daripada bawang putih premium, BEBAS racun perosak dan ditanam secara organik di Carlifornia, USA di waktu musim panas.
Dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpahaba untuk memastikan pengekalan 100% Alicin aktif.
Perisa herbanya terhasil dari 2 ekstrak herba (rosemary & spearmint). Mengandungi pelbagai vitamin E utk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesananya dalam tubuh kita.

2 tablet garlic Shaklee membekalkan 1000mg ekstrak garlic tulen = 2 ulas garlic segar.

jom tengok testimoni pengguna garlic shaklee

Testimoni 1 :

Testimoni 2 :


Testimoni 3 :


Untuk mencuba produk boleh menghubungi saya di:

call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut





No comments: