Wednesday 10 September 2014

:: PENGEDAR SET BERPANTANG TAMAN MEDAN & PANTAI DALAM : Cara makan set berpantang shaklee ::


PAGI

Bangun tidur, semasa perut kosong, makan ZINC COMPLEX untuk penyerapan maksimum. Elakkan makan bersama makanan dan minuman bersusu

Kemudian, sebelum sarapan, minum ESP 2 sudu besar dicampurkan bersama minuman kegemaran anda. Jangan bancuh menggunakan air panas, bergas atau berfafien (seperti kopi dan teh) keran ini semua akan memusnahkan khasiat protein yang terdapat dalam ESP.

Habis sarapan, tunggu sehingga 1 atau 2 jam untuk menghadamkan makanan tadi, kemudian ambil vitamin B COMPLEX 1 biji. Jika badan anda berasa sangat letih barulah ambil 2 biji (cadangan pengambilan cukup 1 biji). Untuk mendapatkan kesan yang lebih cepat, patahkan b complex tersebut.

Adalah amat-amat penting minum air yang secukupnya. Secukup yang dimaksudkan adalah minimum sehari adalah MINUM AIR 3 liter

TENGAHARI

Selepas lunch, makan VITAMIN C 1 biji. Jika badan terasa lemah kerana nak demam anda boleh menambah dos kepada 2 biji.

Kemudian, ambil vitalea 1 biji. VITALEA sangat sesuai diambil bersama vitamin C untuk penyerapan yang optimum. Namun awas!. Vitalea dilarang diambil bersama produk tenusu kerana ia akan mengganggu penyerapan iron yang terkandung di dalam vitalea.

Sekiranya anak tidak mempunyai masalah jaundis , boleh ambil ALFALFA 3 biji untuk menambahkan susu badan kerana alfalfa adalah membantu menggalakan penghasilan susu. Jika anak kuning, boleh tunggu sehingga anak habis kuning. Kenapa?. Ini kerana alfafa mengandungi unsur herba seperti jamu.

PETANG

Bancuh ESP bersama minuman kesukaan anda.

MALAM

Selepas dinner, sekiranya anak tidak terkena kuning boleh ambil ALFALFA 3 biji.

Sebelum tidur, ambil OSTEMATRIX 4 biji untuk keperluan kalsium. Ibu menyususkan sangat memerlukan kalsium tambahan untuk pengeluaran susu. Ini bagi mengealak ibu mengalami masalah sakit tulang belakang dan kerosakan gigi. Selain itu ia juga dapat mengelakan sembelit!

Tiada Dalam Gambar OSTEMATRIX


HARGA SET LENGKAP BERPANTANG SHAKLEE 

ESP
VITALEA
B COMPLEX
VITAMIN C
ZINC COMPLEX
OSTEMATRIX

HARGA SET BERPANTANG ASAS SHAKLEE 

VITALEA
B COMPLEX
VITAMIN C
ZINC COMPLEX

berminat?
016- 447 4510
www.facebook.com/zalina.nina
www.facebook.com/pages/Ummi-Muhaimin/538121896210701?ref=hl

COD : taman medan, dato harun, PJS, jln klang lama, taman seri sentosa, taman seri manja, angkasapuri, pantai dalam, PPUM, UM dan sekitar petaling jaya.

No comments: