Tuesday 3 November 2015

PENGALAMAN GEMBIRA BERPANTANG DENGAN SET BERPANTANG SHAKLEE

Assalamualaikum semua..

Hari ni ina nak share ngn korang apa yang ina amalkan semasa berpantang anak ke 2 sehingga berjaya menggumpul stok susu untuk zafril..alhamdulillah..

3 IN 1..
.
SET HAMIL
SET BERPANTANG
SET MENYUSU

Ina bersyukur sangat sebab untuk hamil, berpantang dan perjalanan penyusuan untuk anak kali ke 2 ni sangat mudah dan tidak mempunyai masalah..

Sejak dari hamil, ina dah start SET HAMIL SHAKLEE..pastu dengan menggunakan suplement yang samaSUPLEMENT YANG SAMA dari set hamil, ina sambung untuk BERPANTANG dan dengan suplement yang sama juga, ina menggunakan untuk MENYUSUKAN anak..

Kan!!..korang bayangkan betapa jimat dan tak memeningkan kepala para ibu nak mengginakan set shaklee ketika hamil, berpantang dan menyusu..semua dari vitamin yang sama..

Apa yang ina amalkan untuk CERGAS, KURANG ALAHAN, BERTENAGA, SUSU MERIAH, RAHIM CEPAT KECUT..

Inilah yang ina ambil
ESP
VITALEA
B COMPLEX
VITAMIN C
OSTEMATRIX
ALFALFA
OMEGA
ZINK .

Tapi ina bukan makan serentak semua ok..perlu ada jadual..dan senarai atas tu ada jer masa hamil tak noleh ambil..so, nak tau konsultasi yang SELAMAT DAN BETUL, hunungi ina ok..


Jom ina share gambar anak shaklee ina, gambar stok susu ian..moga menjadi inspirasi korang yang menyusukan anak juga..oh!..lupa nak bagi tau, anak ina dah 2tahun 6bulan dan MASIH MENYUSU BADAN LAGI...alhamdulillah..


JOM GRAB PELUANG NI, setiap pembelian set kecantikan dari ina, anda berpeluang mendapat FREE POSTAGE, FREEGIFT DAN KONSULTASI PENYUSUAN DARI INA

hubungi nina segera...

call/wsaap : 016- 447 4510

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA dan SEKITAR CHERAS.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.

No comments: