Friday 2 October 2015

BERTUAHNYA MENJADI MEMBER SHAKLEE


Assalamualaikum semua..

Alhamdulillah, permulaan Oktober yang penuh semangat...Sebab apa ina bagitau semangat...hihi..Alhamdulillah, setelah melalui perit jerih September bersama banyak pengalaman pahit, manis, ina sekarang secara rasminya telah naik rank ke 2 selepas ahli biasa dalam shaklee, iaitu, sekarang ina adalah SUPERVISOR DALAM SHAKLEE...SYUKUR TAK TERHINGGA...ALHAMDULILLAH...TERIMA KASIH ALLAH..

Dan, awal bulan Oktober ni, semua SID dikejutkan dengan REWARD BONANZA 2 pula..Ya Allah, seronoknya jadi member shaklee..terlalu banyak sangat kejutan, keseronokan, tawaran, ganjaran, dah tak tau nka kata apa dah...terlalu banyak sangat...tu belum lagi ina masuk bab PROMOSI BULAN NI.tu lagi satu kejutan..

ok, ina cerita bab bonanza ni dulu oke..sebenarnya, bulan Ogos dulu, shaklee dah bagi kami SID ni bonanza juga..dan tak sangka plak kali ni ada peluang kali ke 2..yang kali pertama tu, ina dah berjaya dapat FREE VITAMIN DARI SHAKLEE..Alhamdulillah...dan semestinya kali ini , ina tak kan lepaskan peluang tu begitu sahaja.

syarat dan peraturan sama seperti bonanza pertama..tapi yang buat ina sangat..sangat...sangat teruja sebab vitamin FREE yang shaklee tawarkan kali ini sangat...sangat...sangat...BESTTTT GILER..

HAHAHHAAAA...

so, kepada sesiapa yang nak dapat peluang macam ni, jom join ina dalam group EXCELLENT dan ina akan ajar korang, guide korang, bagi semangat dan tips kat korang, macam mana ina berjaya naik supervisor dalam masa 3 bulan jer...senang jer...asal korang RAJIN, FOKUS, KUAT SEMANGAT..semua tidak mustahil..


No comments: