Friday 23 October 2015

3 IN 1 UNTUK SET HAMIL, SET BERPANTANG DAN SET MENYUSU..JIMAT DENGAN SHAKLEE

Assalamualaikum semua..

Hai..dan selamat berhujung minggu esok hari.,.moga hari jumaat yang barakah  ini kita beroleh keredhaan Allah swt..aminn..in sha Allah.

Ina nak share ngan korang tau, ina terima wsap dari cust kesayangan ina, dia bagi tau "ala kak...remehlah nak makan set shaklee ni..banyak sangat nak kena telan..".." Kak, yang set hamil dah ambil haritu stop ker?..sebab saya sekarang nak ambil set berpantang plak.."..

Alahai adik ku sayang...

1. Yang bab remeh tu, tidak kalau awak ikut jadual nyer...buka kena telan semua dalam satu masa.
2. Yang bab tukar-tukar set..adik manis..set masa hamil dan masa berpantang SAMA tau..so awak jimat tau..

Terkejut cust kesayangan ina tu, bila ina terangkan keadaan yang sebenar...

Ok, ina sendiri dah mentestimonikan diri ina menggunakan set hamil, set berpantang dan set menyusus shaklee ni untuk anak ke 2..dan alhamdulillah, ina bersyukur sangat-sangat sebab ina sangat berpuas hati menggunakannya..

Semasa mengandung ina KURANG ALAHAN TERUK, ina CERGAS dan BERTENAGA, ina TIDAK MENGALAMI HB LOW, dan alhamdulillah, semasa proses kelahiran, subahanallah, AMAT MUDAH..

Semasa berpantang dengan menggunakan set yang sama tetapi tambahan 1 suplement shaklee lain, ina SANGAT CERGAS, tiada SEMBELIT, luka bersalin CEPAT SEMBUH, rahim CEPAT KECUT, tiada SAKIT-SAKIT URAT, dan SUSU MERIAH , alhamdulillah..

Semasa proses menyusukan anak, ina dah alami SUSU MEMANG BANYAK, syukur sangat-sangat..seawal 2 minggu lps bersalin, ina dah pam dan buat stok.Ini pun ina menggunakan suplement yang sama dari set hamil dan berpantang, tetapi tambahan 1 lagi suplement khas untuk banyakkan susu. Susu ina MEMANG PEKAT dan LEMAK.Anak ina kalau minum senja tu, tidur sampai pagi,sampai ina plak risau kenapa malam dia tak bangun kan?..alhamdulillah, sebab dia KENYANG, so dia TIDUR LEBIH LAMA..syukur, so dinihari tu ina boleh pam susu untuk buat stok..

INI PENGALAMAN INA SENDIRI

Ina seronok menggiunakan set 3 in 1 ni..JIMAT, BERKESAN, TERBAIK & SEMULAJADI !!..memang ina sangat rekemen pada ibu-ibu semua mengamalkan shaklee ni..

  
ha, nilah baby shaklee ina...khairur zainal zafril..

Jika anda nak tau suplement apa yang ina amalkan semasa hamil, berpantang dan menyusu, anda boleh hubungi ina dan in sha Allah ina akan konsult anda untuk mendapatkan hasil yang terbaik dan kesihatan yang baik, in sha Allah, dengan izin Allah..


So, pastikan anda orang yang bertindak bijak dengan mengambil peluang memiliki vitamin promosi ni okey.

call/wsaap : 016- 447 4510

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA dan SEKITAR CHERAS.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.

No comments: