Friday 20 March 2015

HERBLAX SHAKLEE YANG BEST!!


Buat anda yang masih tercari-cari apa suplemen yang mampu memyelesaikan masalah sembelit dan susah membuang najis, apa kata anda mencuba untuk mengatasinya dengan pengambilan secara konsisten herblax shaklee.
Ramai yang berpuas hati setelah mengambilnya kerana ia bukan sahaja mampu mengatasi masalah tadi, tetapi ia juga boleh mengurangkan masalh buncit juga..in sha Allah.
Kepada yang tak tau bagaimana rupa herblax ni, ina share kan dengan anda rupanya k dan apa lagi yang herblax shaklee ni ampu lakukan. Dengan harganya yang murah dan tahan lama penggunaananya, ina gerenti anda akan berpuas hati dan tak kan menyesal memilikinya.

FUNGSI HERB LAX SHAKLEE
1. Membantu mengatasi masalah sembelit.
2. Mengatasi masalah perut buncit dan memberi kepejalan kepada perut.
3.  Mengempiskan perut
4. Mencuci usus dan membersihkan salur najis serta membersihkan najis yang tersekat.
5. Membantu usus untuk mempercepatkan proses pembuangan najis secara lembut bagi najis yang telah lama tersimpan di dalam perut.
6. Mengembalikan proses semulajadi pergerakan usus.



So, sekarang ni ina nak share dengan anda semua pula testimoni penguna herblax ni.




Stok ready, 
Untuk mencuba produk boleh menghubungi saya di:

call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.

No comments: