Thursday 5 March 2015

SET SENDI SHAKLEE BERKESAN DALAM MASA 5 HARI




Sakit sendi terjadi akibat banyak faktor antaranya bila kusyen atau pelicin diantara 2 tulang yang bertemu telah haus akibat faktor usia, sejarah kecederaan, penggunaan yang berlebihan (biasanya atlit), faktor keturunan dan berat badan yang berlebihan dan ia melibatkan kerosakan tulang rawan. Sakit sendi boleh terjadi pada bahagian lutut, pinggul, belikat, pinggang dan bahu. Biasanya cara rawatan untuk hilangkan sakit sendi adalah dengan mengambil suntikan pada bahagian sendi yang sakit.

Set Sendi Shaklee terbukti berkesan menghilangkan sakit lutut dan sakit tumit dalam masa 5 hari. Vitamin untuk sakit sendi terdiri dari gabungan hebat Advance Joint Health Tablet, Ostematrix dan Omega Guard. Vitamin-vitamin ini membantu untuk hilangkan sakit sendi dalam masa 5 hari.


 




Advance Joint Health Table


  • Mengandungi ekstrak Boswellia yang berfungsi sebagai anti-keradangan. 
  • Membekalkan Glucosamine yang sangat penting untuk kesihatan sendi. Ia meningkatkan kusyen atau pelicin pada sendi dan membantu mengekalkan tulang rawan yang sihat.
  • Turut mengandungi Vitamin C, Zink, Mangan dan Tembaga yang merupakan mineral untuk menyokong keperluan nutrisi harian kita. 


Ostematrix


  • Membekalkan keperluan kalsium dan magnesium kepada tubuh. Ia penting untuk menguatkan tulang.
  • Ia membantu jauhi risiko osteoporosis, mengatasi masalah kebas-kebas, kekejangan dan meningkatkan fungsi saraf dan pengecutan otot.


Omega Guard 


  • Secara semulajadi bertindak mengurangkan keradangan.
  • Kajian telah menunjukkan pengambilan asid lemak Omega 3 bersama-sama Glukosamina dapat meningkatkan kesihatan sendi dengan lebih baik berbanding dengan mengambil Glukosamina sahaja.
  • Melambatkan degradasi tulang rawan



hubungi ina segera...


call/wsaap : 016- 447 4510






untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA


Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI& KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda!


Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.


COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA dan SEKITAR CHERAS.


Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.

No comments: