Wednesday 18 February 2015

Set bersalin shaklee BAHAYA!!

Percaya atau tidak??..itulah reaksi saya bila ada teman yang menyatakan dia menggunaka set bersalin shaklee dan mendapat kesan "bahaya"..Betul ker?..

Macam tak percaya jer..okey, jom kita tengak tang mana yang bahaya nyer set bersalin shaklee ni.
Oh!.lupa nak bagitau, set bersalin shaklee ni terdiri daripada
ESP
VITALEA
B COMPLEX
OSTEMATRIX
VITAMIN C
ZINC COMPLEX

Dan setiap vitamin mempunyai peranannya tersendiri.

okey, cita tang bahayanya, ni dia sebab ia bahaya

1. Bila ibu-ibu ambil set bersalin shaklee ni, ibu-ibu akan rasa sihat dan bertenaga. Kesannya, ibu-ibu aktif dan tak henti-henti nak buat kerja. Sehingga mendapat teguran dari mak ibu-ibu sendiri, sebab mereka plak yang risau tengok ibu-ibu aktif semacam.

2. Ada ibu-ibu yang awal-awal lagi dah langgar pantang. Sehingga ada sesetengah ibu-ibu yang baru 2 minggu bersalin dan mula keluar rumah. Amboi-amboi, siap p shopping mall lagi beli barang bby.

3. Ni, lagi bahaya tau, baru pas bersalin berani jalan laju-laju..ieeee..ngeri tau, kalau dulu-dulu sampai 30 hari berpantang jalan rapat-rapat jer sebab risau jahitan luka tertetas, tapi bila ambil set bersalin shaklee, tak kisah, sbb ia mempercepatkan membaiki luka bersalin..:)

4. adoiiii..ni pun bahaya juga sbb ibu-ibu akan rasa bengkak susu yang menyakitkan kerana susu badan terlalu banyak dan jika tidak dipam akan menyebabkan ibu-ibu boleh demam,...tapi, syukurkan susu badan banyak..

5. Tadaaaaa...yer, ni semua ibu-ibu akan suka,..sebab proses untuk mengembalikan bentuk badan macam anak dara dapat dilaksanakan..kikiki...sebab, selain set bersalin ia juga mengandungi set diet juga..so all in 1.


So, cm ner?..bahaya tak?..bahaya tak?..hihihi..bahaya yang saya maksudkan bukanlah bahaya yang memudaratkan. Ia adalah bahaya akibat ibu-ibu yang tak sedar eh, i dalam pantang ker, sbb tak rasa macam dalam pantang pun..rasa bertenaga jer..ini semua penangan set bersalin shaklee.

Tapi awas!!!..nasihat saya berpantanglah seeloknya, walaupun kita rasa badan kita bertenaga dan aktif. Ini pesanan orang tua, pesan orang tua-tua ni mesti bersebab kan, jadi ikutlah. Kita tak rasa sekarang, tapi takut kesannya di kemudian hari..

Apa2 pun set berpantang shaklee ni memang awwwwwsomeeeee...hihihi

Stok ready, 
Untuk mencuba produk boleh menghubungi saya di:

call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan



* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.

No comments: