Tuesday 3 February 2015

PENGEDAR SHAKLEE TAMAN MEDAN & PANTAI DALAM : PROMOSI FEBRUARY 2015


Asalammualaikum semua...
syukur kerana masih lagi diberi kesempatan untuk berkongsi sedikit info promosi shaklee bulan ni. Dan semestinya saya memang menanti-nantikan promo yang shaklee nak buat ni kerana saya adalah peminat OSTEMATRIX dan VITALEA shaklee.

Bulan ni ada macam2 promo.Okey, mula2 kita cita sal promosi BELI 6 PERCUMA 1 ostematrix dan vitalea macam gambar bawah ni. So, kepada anda yang memang consume oste dan vitalea memang harus reebut peluang ni utk buat stok.


Selain beli 6, jika anda kekangan bajet, boleh jer beli utk twin set ni dan masih dapat harga istimewa off 5%. Masih berbaloi lagi tau.


Speselnye lagi bulan ni, shaklee panjangkan tempoh promosi vitalea kanak2 yang termasuk dalam promosi BELI 3 PERCUMA 1 bersama dengan JOIN HEATH TABLET. Jika anda memang beli tiap2 bulan AJHT, anda andalah golongan yang patut beli untuk buat stok AJHT ni.


SEKIRANYA, ANDA MEMANG MENGHADAPI MASALAH KEKANGAN BAJET, NAK BELI 1 JE PUN OKEY, DAN STILL AKAN DAPAT HARGA ISTIMEWA DARI SAYA.
HANYA HUBUNGI SAHAJA SAYA..


Stok ready, 
Untuk mencuba produk boleh menghubungi saya di:

call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan



* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.



No comments: