Wednesday 14 January 2015

PENGEDAR SHAKLEE PETALING JAYA : Vitamin Untuk Jemaah Haji & Umrah

Kenapa Perlu Supplement Masa Mengerjakan Haji & Umrah?

 


Cuaca kita tak sama macam cuaca di sana.Tambahan pula tempat orang.Nak buat umrah/haji,badan kena sihat.Kalau sakit,nak beribadah pun rasa tak khusyuk.Tambahan pula,ibadah haji & umrah ni memang banyak kena berjalan.Ibu dan ayah kita kadang2 cepat lenguh kaki.sakit tumit.Tu sebab kena ambil supplement.Badan kena cergas.Elakkan demam atau selsema.

Kebaikan Setiap Vitamin Dalam Set Haji Dan Umrah Shaklee


1. Performance Drink Shaklee
Bertindak sebagai menggantikan hidrasi yang berlaku pada badan kita. Pengambilan Performance Drink membantu untuk mengimbangan kandungan air dalam badan dan memastikan badan kekal bertenaga.
Performance Drink untuk masalah hidrasi ketika haji dan umrah
Untuk mencegah masalah pengdehidratan sepanjang berada di sana terutama waktu panas terik. Ianya juga baik demi memastikan jemaah haji ini sentiasa bertenaga sepanjang menunaikan ibadah.

2. Kalsium @ Ostematrix Shaklee
Bertindak untuk membantu mengelakkan kekejangan kaki dan lenguh ke seluruh badan disebabkan kepenatan seharian berjalan ataupun berdiri.
 Ostematrix untuk Set Haji dan Umrah
Sesungguhnya ibadah haji memerlukan kudrat yang banyak maka keperluan kalsium juga tidak boleh dipandang remeh. Ianya sangat penting agar kaki kita tidak mudah merasa kebas atau bahasa lain terasa seperti sesemut atau lebih teruk boleh terjadi ialah kekejangan kaki akibat terlalu lama berdiri atau banyak berjalan.
 

3. Nutriferon Shaklee
Sangat penting diambil sebagai persediaan untuk mengelak badan daripada ‘terkejut’ dan demam. Bertindak sebagai antibodi pada badan kita dan didatangkan dalam bentuk sachet. Mudah dibawa ke mana-mana dan ditelan.
Nutriferon untuk kuatkan semasa melakukan haji dan umrah
Ini penggalak sistem imun bagus utk antibodi.. Ia umpama pengganti panadol, aspirin, etc (say no to panadol, pain killer). Tak perlu makan setiap hari. Memadai 2-3 paket dalam seminggu, dan sekiranya jemaah haji berasa tidak sihat (demam/batuk/ selsema dll) boleh diambil sepeket setiap hari dan sesuai utk lelaki dan juga wanita.
 

4. Advance Joint Health Tablet Shaklee
Bertindak untuk memberi kesihatan pada sendi-sendi kita terutamanya di bahagian lutut bagi yang telah berusia ataupun yang masih muda. 


AHJT untuk Set Haji dan Umrah

Sesuai untuk mereka yang mengalami sakit-sakit sendi terutama bagi jemaah haji yang berumur yang mengalami sakit-sakit sendi terutama di bahagian lutut.



Jom dapatkan set vitamin untuk ibu ayah anda yang akan mengerjakan haji & umrah.Ringankan masalah kesihatan mereka supaya mereka dapat beribadah dengan tenang.  




Stok ready, 
Untuk mencuba produk boleh menghubungi saya di:

call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.



No comments: