Wednesday 4 April 2018

ESP PROMOTION

ESP START PROMOSI DAH..


Bila ramai yang tahu bulan April adalah bulan promosi ESP ramai yang serbu kedai shaklee saya.

tak terkecuali juga, saya sendiri yang wsap setiap orang yang pernah tanya dan pernah beli ESP dengan saya.

SEBAB APA???

Sebab saya tak nak ada orang yang terlepas promosi hebat ni

sebab apa??..Sebab saya nak bantu korang yang pernah tanya dengan saya dulu, tapi tak jadi beli bila tau harga dia yang pricy sikit tu.

SEBAB APA??

Sebab saya tau, korang mesti ramai yang memang NAK BUAT STOCK ESP ni masa tengah harga murah untuk simpan time bulan puasa nantikan...

Korang, korang tau tak yang bulan ni shaklee bagi VOUCHER tau kalau beli ESP..

Beli 5 ESP & dapat RM 50 voucher. Umpamanya jimat RM 10 untuk setiap tong.

Boleh ajak family and friends untuk order sekali, terus boleh dapat member price and murah 20% daripada harga biasa.


Nak grab PROMO ESP?

Whatsapp / imessage / call untuk order , booking dan pertanyaan lanjut :


ZALINA l 016-447 4510
PENGEDAR SHAKLEE PETALING JAYA

No comments: