Monday 16 October 2017

BONUS SHAKLEE SAYA


Saya join shaklee Julai 2015 dan telah berjaya melayakkan diri untuk menikmati bonus pertama hasil dari guna sendiri dan join beli dengan adik beradik, sedara mara dan kawan-kawan..


Alhamdulillah, hasilnya mengejutkan saya apabila DENGAN MODAL RM80 dan dengan niat nak nikmati harga ahli , Saya dapat pulangan bonus shaklee bagi 3 angka!..
.
Dari situ saya sedar, buat jelah sungguh2..dan tengok macam macam mana next month..
.
Sebab saya menjadikan diri saya sebagai DUTA SHAKLEE dan saya sendiri merasai perubahan positif setelah menggunakan shaklee, maka ramai yang yakin untuk membeli dengan saya.
.
Dari bulan ke bulan , bonus saya meningkat apabila bulan ke 3 saya NAIK RANK SUPERVISOR, & bulan ke 4 NAIK RANK SENIOR SUPERVISOR dengan bonus 4 angka
Kini, setiap bulan bonus konsisten dengan 4 angka.
Tak susah pun nak buat biz shaklee ni, sebab kita hanya perlu guna sahaja..dan setelah orang lihat hasilnya, mereka sendiri akan yakin dengan produk shaklee.
.
Untuk guide yang 100% untuk berjaya, boleh hubungi saya kerana saya mempunyai group yang KUKUH, BERSEMANGAT, BEKERJASAMA DAN SALING BANTU MEMBANTU..
.
shakleebyzalina
Founder of miracle empire
016-4474510

No comments: