Friday 9 December 2016

SET MILKBOOSTER SHAKLEE SEMASA BERPANTANG

Assalamualaikum semua...hari ni kak ina nak cerita tentang set penyusuan yang SANGAT POPULAR ibu ibu kat luar tanya pada kak ina. Penting ketiga tiga ni tau buat ibu menyusukan untuk atasi masalah BADAN LETIH, SUSU CAIR, KAKI CRAMP,SEMBELIT, KULIT KUSAM dan SUSU KURANG.


ESP memang wajib ambil sebab ianya merupakan PURE PROTIN. ESP ni akan MEMEKATKAN SUSU dan dalam masa yang sama akan memberikan nutrisi pada susu ibu tu sendiri. So, bila susu dah pekat ofcoz baby yang disusui akan CEPAT KENYANG & TIDUR LEBIH LAMA.

2nd, yang best tentang ESP ni, ia akan menjadikan kulit cantik GEBU, kulit GLOWING, ANJAL, CERAH dan ini bukan hanya pada ibu jer tau, baby yang minum susu pun akan dapat kesan juga. Bintik pada muka baby yang macam ruam tu cepat je hilang dan yang paling penting, dapat kurangkan strechmarks bersalin tau!


3rd, ESP juga BERIKAN TENAGA and bagi rasa kenyang berpanjangan pada ibu. Bila badan bertenaga , tak de masalah nk uruskan diri, anak dan keluarga kn?..and dalam masa yang sama ibu juga boleh TURUNKAN BERAT BADAN lebih cepat. Sapa tak nak kn?


Raja segala tumbuhan, produk paling feveret kaum wanita ialah Alfalfa!! Fungsinya ialah, ia akan MENGGALAKKAN PENGHASILAN PRODUKSI SUSU. so kalau susu melimpah jangan terkejut naa lepas ambil alfalfa!!..

2nd, alfalfa juga MELAWASKAN, DETOX darah dari toksik, MEMANASKAN BADAN, MEMBETULKAN URUT LEPAS BERSALIN & elak baby kembung perut lepas menyusu.

3rd, yang paling auwmm, MERAPATKAN MISS V dan mengatasi masalah KEPUTIHAN juga. And top item juga.

Ostematrix ni akan membantu ibu atasi masalah SAKIT² belakang dan LENGUH² badan, menghalang imsomnia ( sukar tidur ) dan yang paling besttt, oste ni turut ATASI MASALAH SEMBELIT tau..Disebabkan ostematrix ni dah lengkap dengan VITAMIN D, MANGNESIUM &KALSIUM, so ia akan memberikan sumber calcium yang cukup kepada ibu!!.. Semua ni berdasarkan pengalaman kak ina tau..tapi kak ina ambil FULLSET semasa berpantang dan menyusu..yang ni basic set tau, and kak ina tolong suggestkan produk berdasarkan bajet korang. Harga?...meh hubungi kak ina


No comments: