Monday 10 October 2016

MANFAAT OMEGA GUARD SHAKLEE

Hai korang..tak sangka pejam celik , pejam celik sekarang dah masuk Oktober..alhamdulillah..syukur sangat..Dan in sha Allah, lagi beberapa minggu kami bakal menimang cahaya mata baru..in sha Allah..plz doa yang bebaik yer smua...

Dan, ina juga nak share gak ngn korang..Bulan Oktober ni Shaklee telah menawarkan PROMOSI OMEGAGUARD,...yerrrrr..ni pun salah 1 suplement feberet ina juga...



Ina in love dengan omega sebab, ia adalah suplement seisi family..dari anak umur 1 year sampaiiii warga emas boleh consume omega ni..besttt kan

macam anak anak, ina bagi omega untuk ATASI MASALAH KAHAK DAN SELSEMA..so, omega ni boleh mencairkan kahak dan melegakan selsema anak-anak ina...alhamdulillah..Selain tu, omega juga bagus untuk PERKEMBANGAN MINDA & MENAJAMKAN FIKIRAN sebab omega ada DHA..

Pastu macam suami plak, ina bagi ambil omega untuk BAKAR LEMAK-LEMAKSSS ..Disamping tu, omega juga mampu mengawal kolestrol dan MENGELAKAN PENYAKIT BERKAITAN JANTUNG...Allahu, mohon dijauhkan suami terchenta ku ada penyakit-penyakit ni...huhuhu..So, seeloknya, biarlah kita cegah daripada kita rawat kan...Kan MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MENGUBATI..in sha Allah.Selain tu, omega juga mampu MENGATASI MASALAH SENDI sebab suami ina memang aktif bersukan main badminton.

Pastu, macam sekang ina tengah hamil, so omega memang bagus untuk PERKEMBANGAN OTAK JANIN dan RETINA MATA ANAK. Selain tu, ia juga untuk MENGATASI MASALAH BERAT BADAN IBU YANG BERLEBIHAN dan MENGATASI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI dikalangan ibu hamil.

OK, kat sini ina juga nak share ngn korang antara testimoni yang telah cust ina alami setelah consume  omega guard ni..

testimoni 1

testimoni 2



testimoni 3


hubungi ina segera...

call/wsaap : 016- 447 4510




untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI& KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda!

Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA dan SEKITAR CHERAS.

Selain itu, COD juga dilakukan SEKITAR IPOH, PERAK!!

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.

No comments: