Wednesday 2 September 2015

SET JERAWAT AKIBAT ALERGIK

Asalamualaikum semua..

Bismillah..
ok, since ramai yang tanya ina, bagaimana nak atasi jerawat akibat alergik, so ina ada solusinya tau. Anda mesti runsing dengan amsalah yang melana? Malu mesti menyelubungi diri anda sebab kalau pergi mana-mana terutama majlis kenduri, majlis hari jadi sahabat atau p kelas mesti ada jer mata yang memerhatikan anda ibarat anda melakukan kesalahan yang besar kan.. Siapa yang tak sayangkan kulit wajah kan. Masalah seperti ini memang normal berlaku pada remaja , namun jika nada tidak mengambil langkah untuk mengatasinay, ia akan menjadi lebih parah dan akan meninggalkan parut pada masa akan datang. Parut berlubang akibat jerawat lagi sukar diatasi dan diubati. 

Boleh mencuba set jerawat shaklee untuk proses DETOX dan RAWAT


STEP 1 DETOX ambil GARLIC , ALFALFA DAN VITAMIN C
STEP 2 RAWAT ambil VITAMIN C DAN ESP

Sayangilah kulit dan wajah anda,jangan sampai melarat baru nak rawat.
Mmencegah lebih baik daripada mengubati.

 


Fungsi set di atas

GARLIC
Membantu atasi masalah alergi dengan meningkatkan keimunan terhadap penyakit alergi seperti hidung yang sensitive, sinus, alergi, asthma, selesema dan hepatitis dll. Juga mengatasi masalah JERAWAT DEGIL pada PIPI.
 

Membantu dalam masalah sistem penghadaman seperti kembung perut, senak perut, ulser gastrik dan ketidakhadaman.

ALFALFA
MENCUCI HATI, DARAH, USUS - (Makanan yg sangat beralkali yg boleh mngembalikan kenormalan badan yg berasid, menghilangkan toksin dr badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot)

MELAWAN ALAHAN - (Membaiki keadaan kulit dan dan hidung sensitif, kurap, bau badan, ulat air(athlete's foot)

VITAMIN C

  • Perlindungan daripada sinar uv
  • Mengurangkan kesan "sunburn"Membantu prevent masalah jerawat degil
  • Tona kulit menjadi lebih sekata
  • Menggantikan tisu yang rosak dan menyembuhkan luka
  • Mencerahkan kulit secara semulajadi (bukan muka sahaja yer)
  • Membantu masalah kulit sensitif seperti resdung dan eczema
  • Mengatasi masalah jerawat nasi dan pasir
  • Mengurangkan kedutan dan tanda penuaan
  • Membantu menghasilkan kolagen dlm badan
  • Kulit lebih glowing dan radiant

ESP
Membantu menganjal dan menegangkan kulit muka
Nak kulit licin, cerah, halus, mulus memang ESP jawapannya
Kandungan PROTIEN yang tinggi dalam ESP dapat meransang penghasilan collagen dalam badan kita, bila collagen terhasil secukupnya makan kulit lebih awet muda dan tegang.


 

call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA dan SEKITAR CHERAS.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.

No comments: